Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)


Ronald Vreeswijk

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

^ Hey! :O Lol is this the complete Keane board, or what? :P I know you too from the Keane boards too Nataly.. :P

 

hehe everyone knows me!! :cool:

 

:lol: you're famous Naty!!! :cheesy:

 

 

@Daphne: Met mij gaat het ook! 'k Zen op zoek naar tickets voor de concert hier in België maar 'k denk dak er nie ga vinden! :confused:

Link to comment
Share on other sites

Hey, net nieuw hier op de site, maar toch ff iets vermelden: ik ben dus echt een heel grote fan, muziek is emotie geworden door coldplay...

Trouwens, voor de belgen, ik ben afgelopen donderdagavond (13 oktober 2005) naar Admiral Freebee geweest in Doornroosje in Nijmegen, en fuck, WAT EEN GEWELDIGHEID!!! Prachtige muziek, alleen jammer dat Nathalie Delcroix er niet bij was, anders had ik mijn favorieten Ever Present, Serenity en Alibies ook nog gehoord, maar het was echt gewoon schitterend...

En nu, ja nu zit ik op mijn kamer, zogenaamd te leren voor tentamens, maar werkelijk keihard te genieten van nog maar een keer alle b-sides en gewoon alles van coldplay, want het is gewoon puur genieten!!!

Link to comment
Share on other sites

Haha :P

Hallo

Daphne heeft me deze forum aanbevolen :D

ik ben hier dus nieuw :P

 

Melissa

15 jaar (maart 16 :cool:)

Nederland :P :lol: :blush:

en uhm... ik ben ook aangemeld bij andere coldplay forums

ook als DutchMelissa :P

*wat een orginele naam ;) :P*

meer over mij kom je in de loop van de tijd wel achter ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Free Record Shop....ik ging naar binnen voor de Speed of sound single, maar zag opeens het album liggen

was wel wat verbaasd

 

Hier in België wordt X & Y ook al verkocht. Ik heb hem vrijdag gekocht bij Extrazone.

'T is dus maar om te zeggen Hilde dat ge niet de enige Belg bent, toch niet meer :) Ik had X&Y inderdaad ook al op vrijdag, ik kreeg er nog een X&Y sleutelhanger van gerecycleerde koffiekopjes bij omdat ik bij de eerste vijftig was, maar de man achter de kassa zei dat ik eerst was :) Ja, daar ben ik toch wel trots op ;) En ben ook blij met mijn sleutelhanger natuurlijk.

 

//EDIT// Blijkbaar waren er al twee Belgen, ik zal dus maar genoegen nemen met brons ipv zilver ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...