December 6, 200520 yr I haven't talk to her since a long time ago.. I miss her.. does anybody know where's she?
December 6, 200520 yr I miss her sooooooooooooooo!!!! :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: The computer of her is broken and they're trying to fix it!!!
December 6, 200520 yr yes, we miss you soooooooooooo much sweet lívia!!!!!! :kiss: :kiss: :kiss: hope she´ll be back very very very soon!!!!!!!!!!!!!!
December 7, 200520 yr wow wonder where she went! oh wait didn't she go visit some relatives or was that Iris :huh:
December 7, 200520 yr ^Val! Haven't talked to you in a while. Hi Lore! Bye now! Oh no you going already :( hey Gail i'll try to post more often i'll also like to know like loretitus how you been :D
December 7, 200520 yr sweeeeeeeeeeeeet Líviaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: I MISS YOU!!!!!!!!!!!
December 11, 200520 yr omggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg my lovely friends!!!!!!!!!!Did you miss me??? :bigcry::bigcry::bigcry::bigcry::bigcry::bigcry: Gosh, I'm so happy for that!!!!!!Thank you my amazing friends!!!You're all so special!!!!!!I never want to leave here again!!! :nice: :kiss: :kiss: :kiss: I miss you all veeeeeery much!!!!!!!!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
December 11, 200520 yr Author :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
December 11, 200520 yr Loreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!ohhhhhhh, I can't believe it!Now that you're online I'll have to leave!!!! :bigcry: :bigcry: :bigcry: It's very late here, but I hope to talk to you tomorrow!!!!I missed you very much!!!!!!!!!!biggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg kisses and bigggggg hugs, Lore!!!!Byeeee my lovely friend!!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :nice: :nice:
December 11, 200520 yr Author welcome soon friend.... now I'm on vacation and I'm posting every day :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: bye
December 11, 200520 yr Sweeeeeeeeettttttt llllliiiiivvvvvviiiiiaaaaa......... :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: