September 4, 200619 yr ai.. :) mitäs meinaat kirjottaa? Mullakin vielä tuoreena muistissa ylppärit.. vaikken kauheesti jaksanutkaan lukee niin kauhee stressi koko ajan kuitenkin siitä että nyt pitäis lukee :D
September 4, 200619 yr bilsan ja mantsan :confused: sitten se on onneksi ohi ja pääsen ulos sieltä... huh
September 4, 200619 yr valmistun. onneksi! :laugh3: sitte varmaan pidän välivuoden ja yritän keväällä stadin yliopistoon. (jos sinne vaikka pääsiskin) mutta mitäs sinä? kirjotit millon ym.?
September 4, 200619 yr Viime keväänä kirjotin, hain keväällä matkailualan opintoihin mutta en päässy mihinkään, joten tässä nyt löhöilen ja roikun netissä lähinnä kaiket päivät paitsi viikonloput jolloin oon töissä. Kai mä koitan nyt syksyn yhteishaussa hakea johonkin jos on jotain mielenkiintosta tarjolla mut jos ei niin pidän sitten rauhassa välivuotta :) Tässä menee ihan kivasti päivät netissä ja tallilla.. pelkään vaan että laiskistun enkä jaksa sit kouluun mennä ollenkaan :D Mut mitäs meinasit mennä yliopistoon opiskelemaan?
September 4, 200619 yr no mutta se on hyvä että osaa ottaa rennosti. siihen mäkin tässä kokoajan pyrin. ainahan sitä voi hakea uudestaan, jos ei pääse ekalla yrittämällä. lähinnä sitä bilsaa haluisin opiskella, mutta en mä siitäkään ihan varma ole. en oikeen vielä tiedä sitä "mun alaa".. onhan tässä toisaalta vielä aikaa miettiä. :)
September 4, 200619 yr Joo, no mäkään en tiedä tuosta matkailualasta vielä että onko se ihan se mun juttu, mutta eihän sitä tiedän jos ei koita :) on tässä elämässä (toivottavasti) vielä monta vuotta aikaa miettiä noita juttuja.. Mun tekis ihan hirveästi mieli matkustella nyt kun olis aikaa ja vähän rahaakin töistä säästössä. Mut mulle käy aina niin että kun mulla olis mahdollisuus matkustella niin kaikki mun kaverit on joko töissä tai koulussa tai muuten vaan köyhiä :D
September 4, 200619 yr kyllä sitä aikaa on! ois kyllä tosi kiva päästä jonneki matkalle, oikeestaan aika sama minne, se olis mielenkiintosta joka tapauksessa. heheh.. mutta mäkin kuulun niihin "köyhiin".. :laugh3: eli aika turha mun on tässä unelmoida.
September 4, 200619 yr No, kai mäkin kohta kuulun niihin köyhiin kun oikein innostun tuhlaileen.. porukatkin on huomannu et mulla on tilillä nykyään jopa rahaa, niin ne on pistäny mut maksaan kaikki mun harrastukset, laskut ym. ite kun ennen ne on sponsoroinu tommoset kun ei mulla oo ollut rahaa. Mut kai se on pikkuhiljaa hyväksyttävä et mäkin oon jo aikuinen ja pitäis vähän itsenäistyä pikkuhiljaa :D elämä maksaa valitettavasti :P
September 4, 200619 yr jeiii! kiitos kiitos! :D Espoosta :) mistä päin itse? tai muut ovat? Minä oon kuopiosta :lol: nii ja tosta coldplaystä että ei munkaan kaverit siitä oikein tykänny ennen mutta on ne nyt ruennu ihan joskus kuuntelemaanki.. mutta on niillä kyllä muuten ihan hyvä musamaku..muse,the strokes,mew yms. että ei onneks oo ketään lovex, uniklubi fania kaverina :laugh3: :nice: Ja ella taisit mainita että joku sun kaveri on torkkelissa..munkin tuttu just alotti siellä tänä syksynä. Muutti kuopiosta helsinkiin ja sielläpä nyt asustelee :P
September 5, 200619 yr jeiii! kiitos kiitos! :D Espoosta :) mistä päin itse? tai muut ovat? tervetuloa tosiaan tänne forumille:) mä asustelen Oulussa, tosin en oo täältä alunperin mut oon jo useamman vuoden täällä viihtynyt täällä sivuilla on tullut tosi vähän pyörittyä viime aikoina, mitä nyt joskus tuolla world of music -sivuilla.. jospa tulis vähän skarpattua syksyn aikana.. :D
September 5, 200619 yr samoin :) munkaan kaveripiirissä ei coldplay-faneja oo, enemmänki kaverit kuuntelee kotimaista, varsinki vähän 'raskaampaa' musiikkia.. niinku melkein kaikki suomalaiset nykyään..:dozey: tosin yllättäen mun veli joskus kuuntelee... outoa sinänsä kun meillä on yleensä täysin erilainen musiikkimaku..
September 7, 200619 yr niinhän se on aina mikä niikunste on tota muoti musaa niin sitä niikunste digataan mäkin tunnen kauheesti ihmisä jotka kuuntele raskaampaa musaa tai sitten hip hoppia
September 7, 200619 yr jeps :) Auts, onnistuin murtaan pikkurillini eilen :dozey: mullon vaarallinen harrastus :lol:
September 7, 200619 yr hmm hmm.. haha! mitäs sitten harrastat? :lol: niin tosiaan, nykyään on jotenkin hirveen "muodikasta" kuunnella raskaampaa musiikkia.. :thinking: mikäköhän siinäki sitten on...
September 7, 200619 yr oho :stunned:.... :lol: aika hauska juttu. mun pikkuveli kuuntelee räppiä.. räppiä, jos jotain en kestä!... niin enkä rnb:tä.. huih. jotain ihan kamalaa.. mutta mikäs mä olen muita tuomitsemaan, kullakin musiikkimakunsa!..... mutta silti.. huih! :confused:
September 7, 200619 yr jeps :) Auts, onnistuin murtaan pikkurillini eilen :dozey: mullon vaarallinen harrastus :lol: no auts! :stunned: tosiaan, mikäs se sun harrastus sitte on? sorry oon hieman utelias.. :D
September 7, 200619 yr Author http://www.youtube.com/watch?v=oZSMENIUv3Y tätä vaan näytetään kaikille ulkomaalaisille :P hehe
Create an account or sign in to comment