Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

kuunteletteko mitään kotimaista? mä en oo aiemmin kuunnellu juuri muuta kuin egotrippiä satunnaisesti mut nyt viime aikoina disco ensemblen uusinta levyä, siinä on muutama ihan ok biisi

 

mutta MISSÄ on hyvät kotimaiset bändit!? onko niitä..

 

Haven't you guys gone into hibernation, yet??:stunned::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

haha was actually thinking about hibernating for the winter but this autumn has been surprisingly warm so far.. :D bet it won't last for very long :dozey:

 

so in couple of weeks maybe ;):D

 

OK - well in the meantime you could always get drunk!!:rolleyes:

 

Otetan perseet olalla??:P

Link to comment
Share on other sites

kuunteletteko mitään kotimaista? mä en oo aiemmin kuunnellu juuri muuta kuin egotrippiä satunnaisesti mut nyt viime aikoina disco ensemblen uusinta levyä, siinä on muutama ihan ok biisi

 

mutta MISSÄ on hyvät kotimaiset bändit!? onko niitä..

 

Egotrippi on just ehkä se ainut suomalainen jota kuuntelen.. :P mutta tota Zen Café on ihan ok ja Ultra Bra oli

Link to comment
Share on other sites

Jeps, Egotrippi täälläkin, se taitaa olla ainut kotimainen mitä enemmän kuuntelen.. oon jopa pari kertaa ollu keikalla :)

 

Uuh, mä sain töitä, nyt ei oo enää paljoo aikaa pyöriä netissä.. ja voitte kuvitella miltä tuntu herätä ekan kerran viideltä ku noon melkeinpä viime kevään lukulomasta asti saanu lähinnä nukkua niin myöhään kun huvittaa :D ja ens viikolla oon yövuorossa.. :P ei kivaa.

Link to comment
Share on other sites

munki pitäs hankkia jotain osa-aikasta 10-15 h/vko työtä koulun lomaan että pääsisin ens kesänä jonnekin matkalle.. ja jos Radiohead vaikka heittää rundin niin sinne jonnekin keikalle.. oon hakenu samasta kaupasta missä sisko ja sen poikaystävä on töissä kassalle työtä.. se on prisma niin silleä on jotain 20 kassaa.. Marraskuussa vapautuu paikkoja.. muutenkin tarvii rahaa ja oon ihan auki.

Link to comment
Share on other sites

hmm.. mä en hirveesti suomalaisia bändejä kuuntele.. mitä nyt sen himin lisäksi joskus the crashia :laugh3:. kuolleet intiaanit on muuten tosi hyviä keikalla (ainakin provinssissa olivat), mutta en mä kyllä niitäkään muuten kuuntele. :thinking:mä en todellakaan siis tiedä, missä ne kaikki hyvät suomalaiset bändit on... :stunned:

mä tässä mietin yks päivä, et vois tosiaan mennä talviunille heti , kun tulee pakkasta, koska en kestä kylmää :lol: toisaalta.. pimeet illat, kynttilät ja lumisade ovat niin ihania asioita ettei niitä haluis jätää väliin nukkumalla.. ! (talvesta pitämistäni VOI myös tietty lisätä se,että mulla on marraskuussa synttärit...) ;):D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...