Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Finnish Fans

Featured Replies

kuunteletteko mitään kotimaista? mä en oo aiemmin kuunnellu juuri muuta kuin egotrippiä satunnaisesti mut nyt viime aikoina disco ensemblen uusinta levyä, siinä on muutama ihan ok biisi

mutta MISSÄ on hyvät kotimaiset bändit!? onko niitä..

Haven't you guys gone into hibernation, yet??:stunned::rolleyes:

• Replies 868
  • Views 71.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

haha was actually thinking about hibernating for the winter but this autumn has been surprisingly warm so far.. :D bet it won't last for very long :dozey:

so in couple of weeks maybe ;):D

haha was actually thinking about hibernating for the winter but this autumn has been surprisingly warm so far.. :D bet it won't last for very long :dozey:

so in couple of weeks maybe ;):D

OK - well in the meantime you could always get drunk!!:rolleyes:

Otetan perseet olalla??:P

at least you won't notice it's cold when you're drunk ;) or so I'm told :rolleyes:

at least you won't notice it's cold when you're drunk ;) or so I'm told :rolleyes:

Neither will you notice the polar bears creeping up on you!!:P

and there was me thinking they were just trying to be friendly :stunned::rolleyes:

mä kuuntelen verve, muse keane radioheadiä, bens synpho....

ja muutqa tollasta

Mitä kuuluu suomi ihmiset? :nice:

hope i said that right :uhoh:

Mitä kuuluu suomi ihmiset? :nice:

hope i said that right :uhoh:

They're probably feeling a bit depressed, because winter's coming and it's getting dark there.;)

• Author
kuunteletteko mitään kotimaista? mä en oo aiemmin kuunnellu juuri muuta kuin egotrippiä satunnaisesti mut nyt viime aikoina disco ensemblen uusinta levyä, siinä on muutama ihan ok biisi

mutta MISSÄ on hyvät kotimaiset bändit!? onko niitä..

Egotrippi on just ehkä se ainut suomalainen jota kuuntelen.. :P mutta tota Zen Café on ihan ok ja Ultra Bra oli

Jeps, Egotrippi täälläkin, se taitaa olla ainut kotimainen mitä enemmän kuuntelen.. oon jopa pari kertaa ollu keikalla :)

Uuh, mä sain töitä, nyt ei oo enää paljoo aikaa pyöriä netissä.. ja voitte kuvitella miltä tuntu herätä ekan kerran viideltä ku noon melkeinpä viime kevään lukulomasta asti saanu lähinnä nukkua niin myöhään kun huvittaa :D ja ens viikolla oon yövuorossa.. :P ei kivaa.

• Author

munki pitäs hankkia jotain osa-aikasta 10-15 h/vko työtä koulun lomaan että pääsisin ens kesänä jonnekin matkalle.. ja jos Radiohead vaikka heittää rundin niin sinne jonnekin keikalle.. oon hakenu samasta kaupasta missä sisko ja sen poikaystävä on töissä kassalle työtä.. se on prisma niin silleä on jotain 20 kassaa.. Marraskuussa vapautuu paikkoja.. muutenkin tarvii rahaa ja oon ihan auki.

• Author
Kaunis nainen??:rolleyes:

who are you asking that from?

hmm you mean varmasti' date=' [/i']Mark?

Probably. I learned most of these words verbally.;)

who are you asking that from?

Anyone who cares to answer??

Aina aija varovasti??:rolleyes:

hmm.. mä en hirveesti suomalaisia bändejä kuuntele.. mitä nyt sen himin lisäksi joskus the crashia :laugh3:. kuolleet intiaanit on muuten tosi hyviä keikalla (ainakin provinssissa olivat), mutta en mä kyllä niitäkään muuten kuuntele. :thinking:mä en todellakaan siis tiedä, missä ne kaikki hyvät suomalaiset bändit on... :stunned:

mä tässä mietin yks päivä, et vois tosiaan mennä talviunille heti , kun tulee pakkasta, koska en kestä kylmää :lol: toisaalta.. pimeet illat, kynttilät ja lumisade ovat niin ihania asioita ettei niitä haluis jätää väliin nukkumalla.. ! (talvesta pitämistäni VOI myös tietty lisätä se,että mulla on marraskuussa synttärit...) ;):D

• 3 weeks later...

nononono..

Oltiin jo kakkos sivulla! ei näin..

Täällä muuten sato eilen lunta :dance:

täällä on satanu koko tän päivän lunta :dance:

:thinking: mun puolesta ois voinu oikeastaan sataa vasta joskus myöhemmin syksyllä mutta minkäs teet :D

damn, mut eihän se oikeestaan mitään vielä auta vaikka sataskin kun se kuitenki sulaa pois parissa tunnissa :(

Mut kivempi se on että sataa lunta kun vettä...ainaki vielä nyt kun ei oo ihan kamalasti luntakaan :p