Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tuota lordin biisiä saa nyt sitten kuulla varmasti kyllästymiseen asti... :P Olin kyllä aika yllättynyt kun kuulin eilen aamulla, että Suomi oli voittanut... Piti muutaman kerran hierasta silmiä ennen kuin usko. Niin, ja tulihan se mitali sieltä jääkiekostakin. Kyllä ne ansaitsikin sen!

Link to comment
Share on other sites

today ,on newspaper , there is one page for Finland (with a picture of Lordi and the president who said "i like metal music" :D ) which tells lots of strange things about Findland and its people :) like the day 27 july ( sth about sleeping :) ), 200.000 lakes , lots of forests :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Heipä hei, on täälläkin ollu näköjään vähän hiljasta :D

 

Jees, lakki on saatu ja pääsykokeetkin jo ohi.. on vähän outo olo, periaatteessahan pitäis kait olla jotenkin vapaa ja helpottunut olo mut lähinnä mua vaan ahdistaa kun ei yhtään tiedä mitä syksyllä tulee tapahtumaan, eli pääsenkö kouluun vai joudunko hakeen jostain töitä. Jos kouluun pääsen niin sit taas tulee muutto eteen, ja sitä toisaalta odotan innolla ja toisaalta kauhistuttaa kun kaikki kaverit ja rakas harrastus jää tänne :/

 

Kait tästä kesästä pitäis vaan ottaa kaikki irti ja nähdä kavereita ja käydä tallilla niin paljon kun pystyy (ja nyt kun vielä pystyy) :) mä varmaan erakoidun täysin jos joudun muuttaan pois :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Moi vaan tännekkin taas pitkästä aikaa, oikein hävettää kun ajattelee miten laiskasti oon täällä vieraillut. :confused:

 

Niin onnea Helille, toivottavasti on/oli mukava synttäripäivä. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...