Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Viime keväänä kirjotin, hain keväällä matkailualan opintoihin mutta en päässy mihinkään, joten tässä nyt löhöilen ja roikun netissä lähinnä kaiket päivät paitsi viikonloput jolloin oon töissä. Kai mä koitan nyt syksyn yhteishaussa hakea johonkin jos on jotain mielenkiintosta tarjolla mut jos ei niin pidän sitten rauhassa välivuotta :)

Tässä menee ihan kivasti päivät netissä ja tallilla.. pelkään vaan että laiskistun enkä jaksa sit kouluun mennä ollenkaan :D

 

Mut mitäs meinasit mennä yliopistoon opiskelemaan?

Link to comment
Share on other sites

no mutta se on hyvä että osaa ottaa rennosti. siihen mäkin tässä kokoajan pyrin. ainahan sitä voi hakea uudestaan, jos ei pääse ekalla yrittämällä. lähinnä sitä bilsaa haluisin opiskella, mutta en mä siitäkään ihan varma ole. en oikeen vielä tiedä sitä "mun alaa".. onhan tässä toisaalta vielä aikaa miettiä. :)

Link to comment
Share on other sites

Joo, no mäkään en tiedä tuosta matkailualasta vielä että onko se ihan se mun juttu, mutta eihän sitä tiedän jos ei koita :) on tässä elämässä (toivottavasti) vielä monta vuotta aikaa miettiä noita juttuja..

Mun tekis ihan hirveästi mieli matkustella nyt kun olis aikaa ja vähän rahaakin töistä säästössä. Mut mulle käy aina niin että kun mulla olis mahdollisuus matkustella niin kaikki mun kaverit on joko töissä tai koulussa tai muuten vaan köyhiä :D

Link to comment
Share on other sites

No, kai mäkin kohta kuulun niihin köyhiin kun oikein innostun tuhlaileen.. porukatkin on huomannu et mulla on tilillä nykyään jopa rahaa, niin ne on pistäny mut maksaan kaikki mun harrastukset, laskut ym. ite kun ennen ne on sponsoroinu tommoset kun ei mulla oo ollut rahaa. Mut kai se on pikkuhiljaa hyväksyttävä et mäkin oon jo aikuinen ja pitäis vähän itsenäistyä pikkuhiljaa :D elämä maksaa valitettavasti :P

Link to comment
Share on other sites

jeiii! kiitos kiitos! :D Espoosta :) mistä päin itse? tai muut ovat?

 

Minä oon kuopiosta :lol: nii ja tosta coldplaystä että ei munkaan kaverit siitä oikein tykänny ennen mutta on ne nyt ruennu ihan joskus kuuntelemaanki.. mutta on niillä kyllä muuten ihan hyvä musamaku..muse,the strokes,mew yms. että ei onneks oo ketään lovex, uniklubi fania kaverina :laugh3: :nice:

 

Ja ella taisit mainita että joku sun kaveri on torkkelissa..munkin tuttu just alotti siellä tänä syksynä. Muutti kuopiosta helsinkiin ja sielläpä nyt asustelee

:P

Link to comment
Share on other sites

jeiii! kiitos kiitos! :D Espoosta :) mistä päin itse? tai muut ovat?

 

tervetuloa tosiaan tänne forumille:) mä asustelen Oulussa, tosin en oo täältä alunperin mut oon jo useamman vuoden täällä viihtynyt

 

täällä sivuilla on tullut tosi vähän pyörittyä viime aikoina, mitä nyt joskus tuolla world of music -sivuilla.. jospa tulis vähän skarpattua syksyn aikana.. :D

Link to comment
Share on other sites

samoin :)

 

munkaan kaveripiirissä ei coldplay-faneja oo, enemmänki kaverit kuuntelee kotimaista, varsinki vähän 'raskaampaa' musiikkia.. niinku melkein kaikki suomalaiset nykyään..:dozey:

 

tosin yllättäen mun veli joskus kuuntelee... outoa sinänsä kun meillä on yleensä täysin erilainen musiikkimaku..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...