Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Finnish Fans

Featured Replies

Hei ja tervetuloa! :)

• Replies 868
  • Views 71.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Joo...

Tervetuloa minunkin puolesta:)

Jee, täällä alkaa olla jo pakkastakin ja tänään sato vähäsen lunta!

Ehkä tulee sittenkin valkonen joulu :)

Joo... Meilläpäin ei oo viel satanu lunta. Olis inhottavaa jos sataisi jouluaattona vettä.

Tulis vaan sitä lunta kunnolla:)

Hyvää jouluu vaan kaikille! :lol: ihanaa päästä ees vähäks aikaa lomalle.. :P Lumi vaan puuttuu.. huooh. Mutta mitäs kaikille kuuluu?

Meitsille kuuluu ihan hyvää, just alko huikee neljän päivän joululoma :D luksusta, mulla ei oo viimiseen puoleentoista kuukauteen varmaan edes yhteensä ollu niin montaa vaparia...

Täällä ei kyllä oo kauheesti lunta, siis ehkä joku pieni kerros niin et se ei kyllä peitä maata. Nytkin taitaa olla plussan puolella :( ei taida tulla valkosta joulua tänä vuonna. Muutenkaan en oikeen jostain syystä oo päässy joulutunnelmiin mut eiköhän se siitä kun huomenna leivotaan pipareita sun muuta ja siivoillaan ym. :)

Meinaattekos joulun viettää ihan kotosalla vai missä?

Joo hyvää joulua vaan kaikille!

Minä ainakin aijon olla ihan kotosalla..

Ei oo kyllä täälläkään kovin valkosta..ihan ehkä ½cm on lunta :(

Mut on se kyllä ihana olla lomalla..ei tartte mistään tressata

Joo ei mullakaan oo ku se neljä päivää lomaa. Keskiviikkoon asti siis.. Mut ihan kiva kummiski. Ja ihan kotona ajattelin olla, se on kuitenki se perinne. :) Vielä jaksan pitää toivoa yllä, että yöllä satais vielä lunta ;)

• 2 weeks later...

Kuis teidän uusivuosi meni? Mä otin ihan rennosti ja rauhallisesti, olin sukulaisilla käymässä...

Viikonloppuna olis edessä Porvooseen muutto, vähän jo jänskättää :)

Ja kaikille HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2007!!!

• Author

ihan kivasti meni.. oltiin hesan kaduilla baila baila. Tavattiin kivoja vaihtareita ja nukkumaan menin seiskalta.

juu hyvää uutta vuotta vaan kaikille..

Mwaha, Ellaan verrattuna mä otin kyllä ihan rauhallisesti, kavereitten kanssa oltiin raketteja ampumassa ja kaikkee kivaa puuhailtiin

Tinoja ei tullu valettua..eikä uuden vuoden lupauksia tehtyä. Ei ne lupaukset ois kuitenkaan kestäny kun jonku 2 päivää nii väliäkös sillä

Toisaalta oon vähän pettyny kun ei ollu mitään suurempaa äksöniä, mutta ens vuonna sitte uusiks

Oli kyllä paska sää, se pitää sanoo

No mä olin kotona koko päivän/yön, KIPEENÄ, sängyssä :cry:

Tässä odottelen nyt ensi vuotta :P

Voi hitto, missasitteko tekin Coldplayn viime kevään Toronton-keikan, se tuli just FST:ltä!! Mä en tienny ollenkaan että se tulee, selailin vaan kanavia ja onnistuin näkeen vaan lopusta Fix You:n... voi että kun harmittaa.

Joo, oli mullaki TOSI lähellä etten missannu kokonaan..onneks kaveri lähetti viestin että se on menossa.

Missasin kyllä 20 minsaa alusta, mutta kyllä siitä silti jotain kerkes kahtoo..

harmittaa jos ne ei aijo näyttää sitä uudestaan.. :(

• Author

VOIHAN PERKELE! tiiän et FST:ltä tulee joskus tosi hyviä musaohjelmia, kuten Later With Jools Holland, mutta ne tulee aina niin harvoin, että ei aina muista tsekkaa.. prkl prkl..

• 4 weeks later...

Woop woop, nyt oollaan jo tokalla sivulla..voi voi

no sen verran voi sanoo noihin edellisiin juttuihin verrattuna, että nyt sentäs on tullu lunta! Joskus tuntuu että ihan riesaks asti kun joutuu kolailemaan hirveitä kasoja..mutta sitte taas muistaa miten kauheeta oli kun ei ollu lunta..

Jepjep no eipä tässä kai muuta..huomenna alkaa taas uus jakso..ja sen jälkeen onkin vaan yks jälellä...huh huh, kylläpä menee aika nopeesti!

• Author

jees uus jakso tänään, mutta ei jaksa mennä kuviksen tunnille.. voi voi heti alkaa lintsaus :D