Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Meitsille kuuluu ihan hyvää, just alko huikee neljän päivän joululoma :D luksusta, mulla ei oo viimiseen puoleentoista kuukauteen varmaan edes yhteensä ollu niin montaa vaparia...

 

Täällä ei kyllä oo kauheesti lunta, siis ehkä joku pieni kerros niin et se ei kyllä peitä maata. Nytkin taitaa olla plussan puolella :( ei taida tulla valkosta joulua tänä vuonna. Muutenkaan en oikeen jostain syystä oo päässy joulutunnelmiin mut eiköhän se siitä kun huomenna leivotaan pipareita sun muuta ja siivoillaan ym. :)

 

Meinaattekos joulun viettää ihan kotosalla vai missä?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mwaha, Ellaan verrattuna mä otin kyllä ihan rauhallisesti, kavereitten kanssa oltiin raketteja ampumassa ja kaikkee kivaa puuhailtiin

 

Tinoja ei tullu valettua..eikä uuden vuoden lupauksia tehtyä. Ei ne lupaukset ois kuitenkaan kestäny kun jonku 2 päivää nii väliäkös sillä

 

Toisaalta oon vähän pettyny kun ei ollu mitään suurempaa äksöniä, mutta ens vuonna sitte uusiks

 

Oli kyllä paska sää, se pitää sanoo

Link to comment
Share on other sites

Joo, oli mullaki TOSI lähellä etten missannu kokonaan..onneks kaveri lähetti viestin että se on menossa.

 

Missasin kyllä 20 minsaa alusta, mutta kyllä siitä silti jotain kerkes kahtoo..

harmittaa jos ne ei aijo näyttää sitä uudestaan.. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Woop woop, nyt oollaan jo tokalla sivulla..voi voi

 

no sen verran voi sanoo noihin edellisiin juttuihin verrattuna, että nyt sentäs on tullu lunta! Joskus tuntuu että ihan riesaks asti kun joutuu kolailemaan hirveitä kasoja..mutta sitte taas muistaa miten kauheeta oli kun ei ollu lunta..

 

Jepjep no eipä tässä kai muuta..huomenna alkaa taas uus jakso..ja sen jälkeen onkin vaan yks jälellä...huh huh, kylläpä menee aika nopeesti!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...