Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

no mutta hei vaan kaikki! selkeesti täällä on toiminta lakannut, mutta jos nyt joku tämän viestini huomaisi ja elvyttäisi tämän uudelleen. :D olisi kiva tutustua muihin suomalaisiin Coldplay-faneihin, kyseistä bändiä kun ei kaveripiirissäni kukaan muu kuuntele :thinking: mutta vastailkaa!

Link to comment
Share on other sites

Moi :) kiva kun tänne on ilmestynyt uusia naamoja :)

Mä majailen Iittalassa, se on tämmönen tuppukylä lähellä Hämeenlinnaa :) varmaan lasista monelle tuttu:thinking:

 

Noh, ei mullakaan ole yhtäkään kaveria netin ulkopuolella joka tykkäis Coldplaystä.. itse asiassa kukaan mun kaveri ei oikein tajua mun musiikkimakua yleensäkään :laugh3: no, enpä mäkään tajua niiden..

Link to comment
Share on other sites

Moi :) kiva kun tänne on ilmestynyt uusia naamoja :)

Mä majailen Iittalassa, se on tämmönen tuppukylä lähellä Hämeenlinnaa :) varmaan lasista monelle tuttu:thinking:

 

Noh, ei mullakaan ole yhtäkään kaveria netin ulkopuolella joka tykkäis Coldplaystä.. itse asiassa kukaan mun kaveri ei oikein tajua mun musiikkimakua yleensäkään :laugh3: no, enpä mäkään tajua niiden..

 

no joo mulla on vaan se yks ysti joka tykkää samoista bändeistä ja meijän musamaku on kyllä melko samanlainen. Sitäkään kamua en ää kyllä pitkään aikaan nähny kun se on Torkkelissa koulussa.

Link to comment
Share on other sites

Mun kavereiden musamaku on just tommosta The Rasmusta, Uniklubia, HIMiä, Lovexia ym. joista suurin osa on mun mielestä täyttä moskaa :D ja sit yks mitä mä en voi sietää (baarin ulkopuolella) on tanssimusa.. yäk. Baarissa sopivassa mielentilassa ihan ok mut en kyllä esim. koneelle laittais.

 

Kai meitä sit on niin monenlaisia ja ehkä se on hyväkin asia.. en mä tiedä olisko se kivaakaan jos kaikki kaverit kuuntelis samanlaista musiikkia.

Link to comment
Share on other sites

Mun kavereiden musamaku on just tommosta The Rasmusta, Uniklubia, HIMiä, Lovexia ym. joista suurin osa on mun mielestä täyttä moskaa :D ja sit yks mitä mä en voi sietää (baarin ulkopuolella) on tanssimusa.. yäk. Baarissa sopivassa mielentilassa ihan ok mut en kyllä esim. koneelle laittais.

 

Kai meitä sit on niin monenlaisia ja ehkä se on hyväkin asia.. en mä tiedä olisko se kivaakaan jos kaikki kaverit kuuntelis samanlaista musiikkia.

 

mun kaverit ei kyllä onneks kuuntele mitään himiä tai The Rasmusta.. :uhoh: mu sisko tykkää just pelkästä tanssimusasta ja en kestä sitä.. :P mun yks kamupitää suomalaisesta pääosin ja sitten yks pitää foo fightersista ja the strokesista eli ihan hyvä maku :P

Link to comment
Share on other sites

haha! :laugh3: hmmhmmhmm... pakko kyllä myöntää että mä kuuntelen himiä... tykästyin siihen joskus kuudennella ja se on sitten vaan jotenki jääny.. että sillai. :thinking: mutta joo. muuten kuuntelen vähän muunlaista musaa :P leppävaarassa jotai tapahtumaa? en ole kuullutkaan (noloa?) haha

Link to comment
Share on other sites

Mä oon :D

 

No eihän siinä mitään jos tykkää muustakin musasta, ei kai mulla oo mitään oikeutta arvostella muiden musamakua vaikka niin teenkin :P mutta muhun ei vaan iske :) kyllä mun täytyy myöntää että oon itekin joskus vuosia sitten tykänny himistä, mutta en mä enää siitä niin välitä. Luulisin että olen nyt löytäny sen "oikean" musikin mistä aidosti tykkään enkä tippaakaan sen takia että muutkin tykkää.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...