February 5, 200719 yr jees uus jakso tänään, mutta ei jaksa mennä kuviksen tunnille.. voi voi heti alkaa lintsaus :D haha, juu mullaki alko..nah, huomenna kaheksalta yleisurheilua..mitenköhän jaksan herätä kun viime jaksossa oli kaks kertaa viikossa 1 meno..haha
February 12, 200719 yr Heiiii pitkästä aikaa! Mäkin oon nyt kotiutunu tänne Porvooseen, ja kouluakin käyty jo kuukausi!! :D eikä vielä ainakaan oo tylsää ollu, eli ainakin toistaseks tuntuu siltä että tää matkailuala on mun juttu :) ja täällä opiskelija-asunnossa on ihan huippua meininkiä :D ihania ihmisiä kämpät pullollaan. Täällä ei kukaan edes valita kun mä soitan Coldplaytä ja U2:ta ym, molemmilla kämppiksillä on hyvä musamaku! Pitäis kyllä ahkerasti nytkin koulujuttuja väsäillä näin vapaapäivän kunniaks mutta kas kummaa jumituin nettiin...
April 20, 200719 yr Author tai sitten ovat, mutta suomen puhuminen on jäänyt hieman vähemmälle :P hui Voi ällö ton koulun kanssa. tiukille menee sen 75 kurssin kanssa.
April 20, 200719 yr Oon mä pari kertaa kahtonu että kylläpä on tämäkin thread aika alas vajonnut :lol: Ei oo vaan tullu tehtyä mitään kylläkään.. Noista kursseista että kyllä minäkin kun ensi vuodelle kahtelin niitä niin vähän jo iski paniikki että miten kerkeen käydä kaikki, mutta eiköhän se siitä..onhan tässä vielä aikaa
April 20, 200719 yr tai sitten ovat, mutta suomen puhuminen on jäänyt hieman vähemmälle :P hui Voi ällö ton koulun kanssa. tiukille menee sen 75 kurssin kanssa. juuri sitä tarkoitin :happy2: enpä ole täällä suomea oikein puhunut :smiley:
May 4, 200719 yr Moooi! Taas vaihteeksoon tänne eksyny :) järkytyin kun tää oli tippunut näin alas!! :D Mitäs teille tyypit kuuluu? Jotkut kirjotti ylioppilaaks tänä keväänä, onkos tulokset tullu jo?
June 25, 200718 yr Author haha älkää välittäkö ku oon aikas väsynyt http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=1491357006
June 25, 200718 yr Kaako on hyvää, eilen join jättimäisen kupin kun ei oo tullu pitkään aikaan juotua. Woho, herätys Suomi! Ja joo, juokaa kaakaoo
June 26, 200718 yr Author sitä aitoo kaakaoo eikä mitään feikkii. sitä tummaa siis :D Hei, hei, hei vaan Suomi hei joku Joensuu hei Oulu oot iloinen paikka ja kaupunki Hei, hei, kuule Suomi jos me tullaan junalla jos me tullaan junan kyydissä johonkin Suomeen Niin oletko sin Suomi sellainen iloinen maa jossa on paikkoja ja kolmostuoppeja? Silloin jos olet niin kuule mä tulen niihin paikkoihin ja mä tapaan Suomen tyypit hei mä tulen niihin paikkoihin ja mä tapaan Suomen tyypit Hei, hei kuule Suomi nyt me lähdetään automatkalle ja tullaan sinne oletko paikalla? Hei, hei kuule Suomi me ajetaan Vääksyn kautta kun ollaan perillä niin voidaanko tavata? Niin oletko sin Suomi sellainen iloinen maa jossa on paikkoja ja kolmostuoppeja? Silloin jos olet niin kuule mä tulen niihin paikkoihin ja mä tapaan Suomen tyypit hei mä tulen niihin paikkoihin ja mä tapaan Suomen tyypit Sitten otetaan isot tuopit ja katsotaan Suomea Ultra Bra :heart:
June 26, 200718 yr Ha, meillä on vaan perus halpis o'boy:tä. Tazza on kyllä aika hyvää kans mut harvemmin sitä tulee nautittua, kun ei kotona oo Tazza-konetta :( Olis kyllä kiva saada jotain laatu kaakaotakin välillä
June 26, 200718 yr oon niin nössö etten juo muuta kun pehmiskaakaota, 2,40 €/kpl siinä kuluu rahat kivasti :bigcry::bigcry: syvimmät pahoitteluni tästä järkyttävästä kuvasta jonka annan itsestäni oikeasti en ole tällainen, syyttäkää tylsyyttä ja väsymystä : ((
July 8, 200718 yr Niin mäkin, ehkä isoinn! Miksköhän en enää käy täällä usein? :stunned: Paitsi tälleen kerran parissa viikossa klo 2 yöllä :laugh3:
July 10, 200718 yr Siks kun täällä ei oo mitään kiinnostavaa. No välillä aina. Eilen muuten tuli Yle fst:ltä joku pieni coldplay juttu, puoliks vahingossa näin jonkun kolmas osan, ei se kyllä kestänykkään kun joku reilu 5 minsaa :P Note: älä lähde ulos huppari ja takki päällä kun lämpöä on 25 astetta.
July 11, 200718 yr Author mua ei Coldplay ees enää hirveesti kiinnosta, ei oo varmaan vuoteen kiinnostanut onhan se Paracutes ihan kelpo levy joo.. mutta silti täällä vielä joskus käyn :D hassua
July 27, 200718 yr vähän sama juttu mulla Kiva päivä tänään, sain paljon levyjä :wacko: Tosin liian vähän unta ja 4,5 tuntia junassa istumista, onneksi au revoir simone ja smiths auttaa :happy:
July 28, 200718 yr Author Coldplay on nostalgista kyllä. >Äskön tuli Voicelta 3 videoa niin pitihän ne kattoa. :D ja eilen tuli FST:ltä Jools Holland jossa COldplay vieraana. :P Onhan X&Y:kin ihan OK levy. Ei se musiikki todellakaan huonoa oo. ja on niin voimakkaalla tunteella esiintyvä pändi. Ja sen takia livenä pitää nähdäkin. Ja nostalgiasyistä. Ja seuraava levy vielä kiinnostaa.
July 29, 200718 yr ei oo huonoa musiikkia todellakaan, vaikka en X&Ystä pahemmin kyllä tykkää. A Rush of Blood.. on ehkä tällä hetkellä mun lemppari, vaikka en sitäkään kauheesti nykyään kuuntele. ehkä löydän niitten musiikin taas vähän ajan päästä uudelleen :D mulla on aina kausia jolloin kuuntelen jotain tiettyä bändiä paljon
July 29, 200718 yr Author mullakin :P mutta mä kuuntelen monia bändejä joskus. Nyt on The Smiths ja The National-kausi :P
July 29, 200718 yr Mulla on Au Revoir Simone ja The Smiths-kaudet tällä hetkellä :nice: oon kuunnellut molempien levyjä monia kertoja peräkkäin pelkän tän viikonlopun aikana :P