Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Random Coldplay thoughts...

Featured Replies

Hm, jag vet inte, det är inte ritkigt min musiksmak egentligen men det är skön bakgrundsmusik :)

• Replies 41.5k
  • Views 2.4m
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• I just wanted to say, after 5 years of being part of the Coldplay fandom, first on Coldplaying, now on Coldplaying, Twitter and other platforms, a wonderful thing happened today: Coldplay followed me

• I ran away
    I ran away

On this day exactly 5 years ago, a young and innocent person who was just getting really into Coldplay wanted to sign up on a forum called Coldplaying. Faced with the question of what to pick as a use

• Today exactly 5 years ago, I joined the Coldplaying community and I don't regret that that. To be honest, it's probably one of the best things that have happened in my life! I had never thought I woul

Posted Images

Varifrån kommer du då? :awesome:

Det borde du verkligen göra! :dance:

Jag tycker det är bra också, att ha ett band "för sig själv".. Hela grejen skulle förstöras om ALLA lyssnade på dem. :inquisitive:

Så sant! Coldplay har man ju inte direkt för sig själv (om man inte räknar b-sidorna som ingen verkar ha hört talas om :P).

Om jag får lägga mig i så måste jag rekomendera Oskar Linnros, väldigt medryckande musik :) var ifrån kommer ni föresten? :)

Okej, ska ta mig tid att lyssna på honom då också. Jag kommer från huvudstaden Stockholm :D Känns så bra att man jobbar vid st eriksplan också för då är man i närheten av alla fantastiska skivaffärer :heart:

Så sant! Coldplay har man ju inte direkt för sig själv (om man inte räknar b-sidorna som ingen verkar ha hört talas om :P).

Jag veeet. Det är lite därför jag tröttnade lite på dem.. Gillar dem inte alls lika mycket längre.

Och då jag lyssnar på dem så är det nästan alltid, ironiskt nog, b-sidorna. :wacko:

Today a programme called Dan's on VH1, Denmark celebrated that it is 5 years since X&Y was released. It was done with "Speed of Sound". This programme was shown again in the evening.

Jag veeet. Det är lite därför jag tröttnade lite på dem.. Gillar dem inte alls lika mycket längre.

Och då jag lyssnar på dem så är det nästan alltid, ironiskt nog, b-sidorna. :wacko:

Japp, samma här (Crests of Waves är t.o.m min mest spelade Coldplaylåt på last.fm). Efter hysterin omkring Viva La Vida så blev det tyvärr för mycket. Jag har mina Coldplayperioder ibland men det är inte lika ofta som förr :cry:

Crests of waves är min favorit också! :cheesy:

Den och How you see the world 2 är mina mest spelade coldplaylåtar på iTunes.

Awwesome :D

Den låten är ju helt jävla underbar. En av mina favoritlåtar helt klart haha

lately whenever coldplay songs come up its always at something:42 so at work when i heard a remix of clocks it was 7:42 and when yellow came on the radio today it was like 12:42...haha weird :P

Today is the one year anniversary of my first Coldplay concert!

make the most of your day :D

Växjö, ligger mitt i småland ungefär (;

lately whenever coldplay songs come up its always at something:42 so at work when i heard a remix of clocks it was 7:42 and when yellow came on the radio today it was like 12:42...haha weird :P

That is weird :laugh3:

Växjö, ligger mitt i småland ungefär (;

Men jag är ju också från Växjö, haha! :D Stört!

I dreamed* last night that I was in the subway, trying to make people sign a petition for Coldplay :freak:

Okej, ska ta mig tid att lyssna på honom då också. Jag kommer från huvudstaden Stockholm :D Känns så bra att man jobbar vid st eriksplan också för då är man i närheten av alla fantastiska skivaffärer :heart:

Hm, jag vet inte, det är inte ritkigt min musiksmak egentligen men det är skön bakgrundsmusik :)

Honom har jag faktiskt aldrig hört talats om :surprised: måste lyssna sen.

Jag bor i Linköping :nice:

Om jag får lägga mig i så måste jag rekomendera Oskar Linnros, väldigt medryckande musik :) var ifrån kommer ni föresten? :)

Det borde du verkligen göra! :dance:

Jag tycker det är bra också, att ha ett band "för sig själv".. Hela grejen skulle förstöras om ALLA lyssnade på dem. :inquisitive:

sluta med denna jävla svenska spam!! :whip:

HAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAAHHAAAHHAHAHA

ok that cracked me up. :lol:

THERE'S NO GREATER POWER THAN THE POWER OF GOOGLE TRANSLATE.

sluta med denna jävla svenska spam!! :whip: [/size]

Yeah, stop with this spamming immediately! (or should I say "fortsätt!" ;))

Plus she was a part of the Swedish spam :smug:

Irony: ....I win at it :p

THERE'S NO GREATER POWER THAN THE POWER OF GOOGLE TRANSLATE.

:laugh3::laugh3::laugh3: i actually lol'd

Men jag är ju också från Växjö, haha! :D Stört!

Haha, ja det var faktiskt rätt stört!! :lol: