January 8, 201016 yr dp ? verdomme kheb de helft van de film gemist p de scouts ! :angry: Mijn mam komt altijd 10min te laat en nu was ze op tijd! grrrrrr
January 8, 201016 yr Blow met johny depp ... Twas echt plezant ... tot het tijd was :( Hoe is het met jou ? Avondje gecoldplayd ? :D
January 9, 201016 yr En wat zijn de plannen voor vandaag? Ik denk dat ik vandaag lekker binnen blijf want met deze temperaturen :shocked2:
January 9, 201016 yr Ik ga mss nr de cinema met 2 vriendinnen ... en verder...Coldplayen ! En eens nieuwe dingen p m'n mp3 zetten ! :D
January 12, 201016 yr ^ amai , geen klein beetje ... we hebben toch al 23 pagina's vol, met crap ! de Belgen mogen trots zijn ! :D dag iedereen !
January 12, 201016 yr :curtain: 't is hier precies een beetje stillekes... we zijn ook maar met 5 ofzo :laugh3:
January 12, 201016 yr ligt het aan mij of is er iets mis mé de site, die blokkeert gelijk heel de tijd :thinking:
Create an account or sign in to comment