January 14, 201016 yr haha ik heb dat ook altijd :laugh3: ik lees echt niet graag en die boeken die we moeten lezen van school zijn altijd zo dom :( en nee sorry iik heb dat boek nog nooit gelezen .
January 14, 201016 yr bwa jah, de donderdag is zo'n domme dag bij ons - middag uur :( - geel labo's - en allemaal SAAIE vakken !!
January 15, 201016 yr Nee niet echt ik altijd met 4 jongens 's middags (er zitten bijna geen meisjes in mijn richting :() en normaal zijn die altijd vree wijs, maar vandaag waren ze heel de tijd bezig over gore jongens dingen :confused: ik denk nie dat ik er een tekeningetje moe bij maken ...
January 15, 201016 yr Nee, idd,ik begrijp het ... ach , bij mij is't ook zo ... er zijn wel nog veel meisjes maar de jongen generen zich voor niets... die denken maar aan één ding.... achja ; pupers-hé :D Maar ja , wij daartegenover zitten te freaken op Chris Martin terwijl we die toch nooit persoonlijk gaan ontmoeten ...alhoewel..:rolleyes: mss ooit ?:sneaky: 'kheb weer last van een CM-is-sooo-hot moment ...:D
January 16, 201016 yr jah die jongens zijn aant puberen :dozey: er zijn maar 3 maisjes in mijn klas van de 20, ik hab zo het idee ik volgend jaar nog alleen ga zijn :( das ook wel waar :sweatdrop: laten we hopen :laugh3:
January 16, 201016 yr 24 :o ik zat vorig jaar ook met 24 in de klas, ik vond dat echt veel te veel :dozey: hoe komt het :D
January 17, 201016 yr Kvind dat ook veel te veel ! :D Omdat ik een 'stoffen' zak van coldplay heb gemaakt... Mss heb je 'm al gezien in de "show of your coldplay " tread ? Anders post ik 'm hier eens als je wilt? Dan moet je het niet opzoeken ? En ook omdat ik nieuwe snaren heb op m'n elektrische gitaar ! :D
January 17, 201016 yr Ik heb je Coldplay tas gezien en ik vind hem heel mooi :) Een elektrische gitaar? Moet wel tof zijn als je daarop kan spelen, lijkt me wel niet zo simpel denk ik?
January 17, 201016 yr ^ bwah , tzijn dezelfde akkoorden van een akoustische hé , en die "gitaar-solo's " Kan ik ook niet zo goed :D
January 17, 201016 yr hallo iedereen :kiss: Kvind dat ook veel te veel ! :D Omdat ik een 'stoffen' zak van coldplay heb gemaakt... Mss heb je 'm al gezien in de "show of your coldplay " tread ? Anders post ik 'm hier eens als je wilt? Dan moet je het niet opzoeken ? En ook omdat ik nieuwe snaren heb op m'n elektrische gitaar ! :D ja ik heb die tas gezien, hij is echt mooi :D ik wou dat ik er zo een had :P en ik wou ook dat ik een gitaar had :rolleyes:
January 18, 201016 yr Dag iedereen ! Golden globes gezien ? Ik heb ze niet live gezien maar dit is echt hilarisch ! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=qbe2dtRt0Ik]YouTube- Ricky Gervais hosting the 2010 Golden Globes[/ame] :D :D :lol: trouwens de grammy awards op 31 januari ? Op welke zender kunnen we die live volgen ?
January 19, 201016 yr het filmpje is al weg :confused: en ik denk dat we de grammy awards niet gaan kunnen zien :( ik toch zeker niet, mss als je digitale tv hebt :thinking:
January 19, 201016 yr waaarom is het filpje weg kwou het nog eens zien:cry: kweeni mss tmf of jim denkik:)
January 19, 201016 yr mja ik denk dat MTV het zal uitzenden... En mss BBC ? nah , dat kan niet ... Ohja ik zoek het wel uit... Dag iedereen ! Goeie dag gehad ?
January 19, 201016 yr ik ben wat ziek vandaag, kben wel naar school geweest maar ben 20 minuten te laat gekomen :laugh3: maar voor de rest was het wel goed :D Noémie die nieuwe signiture is gewoon geweldig :o :P
Create an account or sign in to comment