December 26, 201213 yr yep ik ben het, editor42 is The Doctor geworden :lol: 2e kerstdag is veel erger hoor
January 2, 201313 yr Een beetje laat maar toch nog een gelukkig nieuwjaar gewenst aan iedereen! :hug:
January 3, 201313 yr wow zo lang gelede!! oh amai Acquiesce, tlijkt echt geen 2 jaar :o gelukkig nieuwjaar iedereen trouwens :D pff vakantie... ni echt.. blok... :/ en Celien veranderd van editor42 naar The Doctor?:) en ik maar denken dat het toch raar was dat editor42 ineens niet meer zo actief was :P
January 4, 201313 yr yeah ik dacht ook dat het minder lang was dat Noémie hier nog was oei zoveel examens :hug: kheb ook vrienden dat dat voorhebben, ik maar zagen over mijn historish onderzoek :p :laugh3: ja khad zin om ne keer zot te doen, de reacties toen ik net verandert was :lol: komt bij de beste momenten die ik hier gehad heb
January 4, 201313 yr pff ja 6 weken is echt gewoon veeeel te lang :/ oh ik heb vorig jaar ook zo'n onderzoek moeten doen :) daar kruipt echt veel tijd in he :P over wat doe je? haha zalig! :lol: had ge aan niemand vertelt da ge ging veranderen? :P
January 5, 201313 yr :hug: Ik ga het over de Duitse eenmaking hebben, vond niets anders en Napoleon was al bezet :blank: nope aan niemand verteld, hoewel toen Emma raar begon te denken over mijn avatar hebbek het voorgesteld aan Louise en die zei dat ik het gewoon moest doen al was het maar dat zij kon zeggen dat ze mijn companion is :lol:
January 7, 201313 yr ja die onderwerpen kiezen is altijd wel moeilijk, en lukt het? :D haha zalig! :D
January 8, 201313 yr yeah tlukt wel, gewoon stom dat die leerkracht was vergeten te zeggen dat ze bijna binnen moet :angry: echt wel, ben echt aant wachten tot iemand zich The Master noemt
January 18, 201313 yr haha zo typisch! dan moeten meestal nog ineens alle werkjes in dezelfde week af zijn :p haha ja das ook wel epic The Master :D
January 19, 201313 yr ze geraken wel af hoor, gewoon alles heel snel achter elkaar afwerken en dan lukt dat wel :P yeah, ze moeten die maar terugbrengen voor de special in november :wacky:
February 13, 201313 yr ow zo stil dat het hier is :surprised: krijg er gelijk zin van om hier te beginnen spamme :lol:
February 24, 201313 yr OMG EEN BELGISCHE WHOVIAN!! :freak: OMGOMGOGMOGMGOGMOGMOGOMGM yeah en nog geen klein beetje :p ben je al naar The Experience geweest in Cardiff? echt de moeite hoor, al die kostuums en props :wacky: ook zo benieuwd naar Clara? kben eigenlijk blij dat de Ponds weg zijn, begonnen een beetje op mijn systeem te werken :p
Create an account or sign in to comment