December 4, 201510 yr Heeft iemand het interview van Sean Dhondt al ergens gevonden? Het ging normaal gisteren verschijnen als ik me niet vergis...
December 4, 201510 yr Heeft iemand het interview van Sean Dhondt al ergens gevonden? Het ging normaal gisteren verschijnen als ik me niet vergis... Ik heb gezien dat het uitgesteld is naar 7/12.
December 6, 201510 yr Ik was vanavond aanwezig op de Slotshow van Rode Neuzen Dag op de vtm. En tijdens de show kwamen opeens deze 2 heren in beeld met een boodschap:
December 7, 201510 yr Hier is het interview dat Sean Dhondt had met Will & Guy. Er zijn interessante vragen bij moet ik zeggen. :)
December 7, 201510 yr echt goeie interviews! vooral het eerste. Ik ben ook blij om te horen dat Guy's goudvissen nog geen haar hebben haha
December 8, 201510 yr Bij Chris & Jonny was hij precies wel wat zenuwachtig (hij doet het toch maar). Interview met Guy & Will was echt leuk. Aangezien beide interviews nogal plots stoppen heb ik een vermoeden dat er nog een deel volgt. Ik hou het in de gaten.
December 8, 201510 yr Ouch! ... kan Chris Martin rekenen op heel wat vrouwelijke steun, wat ironisch genoeg resulteert in een plaat met meer ballen....
December 8, 201510 yr Vergane glorie?! ... Volgend jaar geeft dezelfde krant waarschijnlijk ***** voor hun optreden.
December 8, 201510 yr Ik was er vergeten bij te zetten dat het uit de Metro komt. Nu niet direct het meest aangewezen muziekblad. Maar toch, met een oplage van 230000 ex. niet direct een flutblaadje.
December 8, 201510 yr Leuk om zien : een aparte rubriek voor de belgische Coldplay fans !!! Spijtig dat het album hier en daar vrij lauw onthaald wordt ... hoe meer ik er naar luister hoe beter ik het vind ... en da's meestal een goed teken. Leuke aanvulling voor onze playlist ... Ik hoop in elk geval dat Birds op single uitkomt !
December 17, 201510 yr Nu zaterdag 19/12 zou Coldplay centraal staan in het programma Saturday Night Special op QMusic. Uitzending is van 19u -20u.
December 23, 201510 yr Ik had Gelsenkirchen wel willen doen maar dat lukte niet met mijn werk. Ik ga naar Londen (19/6) en Amsterdam (24/6).
December 29, 201510 yr And in French we say "bonjour" And in German we say... "Gutendag", I think? :awesome:
Create an account or sign in to comment