Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Voor zij die het willen opnemen, het is blijkbaar op kanaal zoom (post 11 of 78)

 

bron: http://www.hln.be/hln/nl/7036/Rock-Werchter/article/detail/1285128/2011/06/28/Coldplay-live-en-gratis-op-Belgacom-TV.dhtml

 

Zaterdagavond staat Coldplay als topact op het podium van Rock Werchter, maar abonnees van Belgacom TV kunnen het concert gratis thuis volgen. Het digitale televisiebedrijf zendt het optreden vanaf 23.30 uur live en integraal uit op de zender Zoom (kanaal 11 of 78).

 

"Na het gratis voetbal, nu live en gratis topmuziek - dat is een primeur in België", zegt Kris Vervaet, vicepresident marketing van Belgacom TV.

Link to comment
Share on other sites

Ik wou het gisteren programmeren en ik vond Coldplay nergens tussen de programmatie staan. Kwas al vollebak aant vloeken!

 

Toen zag ik dat ik de programmatie van vrijdag aant bekijken was....:embarrassed:

Link to comment
Share on other sites

Wordt er daar eigenlijk wat gebougeerd tussen de acts door? Op Pukkelpop heb je overdag zeker nog de kans om tot vooraan te geraken omdat mensen vertrekken na een bepaald concert, maar daar zijn er natuurlijk wel meer podia enzo.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben tegen half 8 in Leuven station. En dan tegen half 9 normaal aan de poorten.

Er zijn er een stuk of 5, ijzeren hekken met zwarte plastiek over. Ik ga met mijn rug daar tegen zitten, dat ik als één van de eersten binnen kan :p

 

Er wordt inderdaad redelijk wat gebougeerd vanvoor. Na een optreden zie je het volk wat vertrekken. Eerste rij(en)blijft altijd wel vol. De meeste mensen gaan na een optreden ook terug zitten, zodat je er ook gemakkelijk tussen kunt gaan staan.

Ik denk dat je normaal gezien wel tot vanvoor kunt geraken.

 

Op Pukkelpop heb je natuurlijk veel meer podia, dus ook meer gebougeer. (ben zelf nog nooit op Pukkelpop geweest, maar dit lijkt me logisch)

Link to comment
Share on other sites

ok Nikke

ik vertrek dus rond 8 thuis, een uurtje rijden (zonder tegenslag), wandelen vd parking naar de pporten :thinking:

da ga eerder richting 10 uur denk ik :P

 

vraagje:

moogt ge van die kartonnen bordjes meenemen waar ge dinges op schrijft?

Link to comment
Share on other sites

Ok Celien, we houden een plaatske vrij voor u zenne :)

 

Ik denk dat wel. Er zijn toch mensen die dat hebben. Heb zelf nog nooit een bordje meegepakt (gebrek aan inspiratie!) Meestal heb ik wel ne alcoolstift bij.

Desnoods vragen we aan ne securityman een stuk karton :p

Link to comment
Share on other sites

plaatske voor 2 graag :) anders ga ons ma heel hard lachen :blank:

 

ok :)

ik wou iets maken met spuitbussen op karton

(wegmarkeringsverf dus das erg fluo :sneaky:)[/color]

Oh ja, uw mama ook :) Die gaat niet weten wat haar overkomt!

 

Klinkt goed met die verf. Zeker doen! Ik ben eens benieuwd :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...