Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Belgen op Coldplaying?

Featured Replies

Ik moet meestal om de 2 uur, ik zou beter vandaag al niet te veel meer drinken :/

Mijn 'record' is denk ik Werchter 2 jaar geleden: van 8 uur 'smorgens tot half 1 'snachts. Ik begon er pas last van te hebben net voor Coldplay opkwam. Viel al bij al nog mee.

Iets speciaals voor gedaan ?

• Replies 4.1k
  • Views 206.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nope, buiten niet veel te drinken. 'smorgens voor ik vertrok, amper iets gedronken

Ik neem 4 of 5 buskes Capri-sun mee. Om de paar uur drink ik eentje. Tegen de avond begonnen ze op werchter bekertjes water uit te delen vanvoor, daar heb ik een beetje van gedronken.

uzelf ook ni te zenuwachtig maken helpt ook

heel vervelend als ge naar t toilet moet en uw naam hoort op wedstrijd

Ja, dat is wel.

Al voor gehad? Wat voor een wedstrijd?

judowedstrijden

vooral de kampioenschappen en dan nog meer bij een kamp waarvan je weet: als ik dit verlies kan ik ni meer naar herkansing :(

Ja, dat geldt voor alle sporten he, der moet er altijd verliezen. Maar toch altijd spannend, je wilt toch altijd goed doen.

Allez, ik ga de site sluiten voor vandaag (en morgen). Seffes naar huis en dan heb ik geen tijd meer om op internet te zitten. Dus... tot morgen he!

Hopelijk veel zon, veel sfeer en goeie optredens! :D :D

Is het eigenlijk de bedoeling dat we met z'n allen gaan aanschuiven enzo. Zodat we ook samen op het veld staan?

ik denk dat dat wel het leukste gaat zijn :)

als je het zelf wilt natuurlijk

ik denk dat dat wel het leukste gaat zijn :)

als je het zelf wilt natuurlijk[/color]

Tuurlijk wil ik dat wel, maar ik weet niet goed wanneer jullie daar zullen zijn en wij (machteld en ik) Het zou stom zijn natuurlijk als jullie 100 mensen voor ons in de rij staan enzo

ja da snappek wel

maar jullie komen met de trein niet?

heb jij of Mags niet de nr v Nikki of Noémie want die pakken ook de bus van Leuven naar RW terwijl ik (+ma) met de auto kom

ja da snappek wel

maar jullie komen met de trein niet?

heb jij of Mags niet de nr v Nikki of Noémie want die pakken ook de bus van Leuven naar RW terwijl ik (+ma) met de auto kom[/color]

Ja wij nemen de trein, en ik heb niemand zijn nummer van hier (behalve machteld natuurlijk) dus ik kan niet echt iets regelen

oesj das minder

wel ik heb Nikki haar nummer maar ik weet ni echt of ik die mag geven :\

en ze komt ook ni meer op de computer vandaag

soms een idee wat dit is?

Werchter_Sfeer_20110701_09.jpg?1309516601

moet je daar nog eens wachten om voor het podium zelf te staan?

das om te tellen hoeveel mensen er binnen die hekken staan denk ik :thinking:

Ja wij nemen de trein, en ik heb niemand zijn nummer van hier (behalve machteld natuurlijk) dus ik kan niet echt iets regelen

ik heb de nummer van iedereen nu dus elkaar weten zijn zou geen probleem mogen vormen

nuja als nikki op de eerste rij staat (wat wel gaat gebeuren als ik da zo lees :P) kan het mss zijn da we er gewoon nie bijgeraken :|

ik begin ook serieus wa stress te krijgen nu

ik heb nog niks echt klaargezet (typisch mij alles uitstellen...)

en dat "plas probleem" daar heb ik ook echt schrik van alhoewel ik heb al veel ervaring met lang inhouden

we waren ooit eens een dag gaan wandelen met de familie ergens in de ardennen en ik moest al lang heel dringend maar mijn pa zei dat we eerst een restaurant gingen zoeken.... en we vonden er geen die open was

ik zeg u, super dringend moeten plassen, honger hebben EN nog eens 3uur in nen auto moeten zitten pffff nie gezond :inquisitive:

nog een vraag, doen jullie oordoppen ofzo mee ? ik heb da nie en ik vrees voor mij oren :|

das mss door het perspectief :confused:

ik zou het maar raar vinden dat een kant groter is dan de andere

BTW: ik zou liever aan Jonny zijn kant staan :rolleyes:

:lol:

Iemand zei hier opt forum dat er rechts altijd minder volk is en dus meer kans om dicht te staan

Maar dat zal allemaal in fracties van secondes beslist moeten worden denk ik :p

heel vlug kijken waar het minste volk staat en daar dan naartoe hollen

Ja misschien wel. Oei oei ik begin echt zenuwen te krijgen