Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

zeker da ook die typische dinges van ondert verlof : celien doe dit , celien doe dat

 

nee maar anders maak ook wel een voor u

zone shoutout met: HELLO COLDPLAY[/color]

Haha, ja dat ken ik. Best is niet te klagen, anders krijgt ge nog meer rommel voorgeschoteld :(

 

Yot doe maar, als je er tijd en zin voor hebt. Meer bordjes vallen harder op he :)

Link to comment
Share on other sites

ja en tis altij van dat

zeker maandag ga ik mee met de dierenarts omdat die is had voorgesteld :cheesy:

om 9 uur in gierle :wreck:

 

ok komt in orde maar eerst da van mij hoor :P

gelukkig stond Eline haar kartonnen doos gister nog in de klas en mogt ik die meeneme

Link to comment
Share on other sites

Haha, hebt ge whitespirit in huis? Dan krijgt ge verf er wel van af.

Gelukkig alleen op uw handen, maar als da van die fluoriscerende verf is, zal u ma er rap achterkomen, vrees ik :p

 

Ik verveel me dood opt werk. Kon ik al maar naar huis. Kon ik alles op mijn gemak doen.

Maar nee, straks spoeien om op tijd in Antwerpen te zijn (blijf bij mijn zus logeren, dan ben ik rapper in Werchter). Moet nog douchen, winkelen, zorgen dat mij rugzak voor morgen in orde is. Pfff! En wat ga ik aandoen morgen????

Link to comment
Share on other sites

tis ni van die fluoriserende, daar hebbek voor opgepast maar gewoon verf die dak nog had liggen van opt school :P

 

oei en tis hier ok ni echt kei druk :\

goe gezien :D

ik ga morge een schortje aandoen maar k twijfel nog tussen een t-shirt of topje

Link to comment
Share on other sites

Ik wou eerst ook een short of kniebroek, maar ik vrees dat ik het dan te fris ga hebben.(ik heb het rap koud).

Denk dat ik het maar op een lange jeans ga houden, een t-shirt en een vestje. (+ goei schoenen voor de sprint naart podium)

En een plastieke poncho tegen de regen, you never know!

Link to comment
Share on other sites

^ heb ik ook altijd. Als ik niet vooraan sta, zie ik geen steek. Ben maar ne meter 58 :(

Ga je ook proberen om vanvoor te staan?

 

Dan ben ik toch ook niet te enige die erover droomt.... ik heb het elke keer he, vreselijk!

Link to comment
Share on other sites

^ heb ik ook altijd. Als ik niet vooraan sta, zie ik geen steek. Ben maar ne meter 58 :(

Ga je ook proberen om vanvoor te staan?

 

Dan ben ik toch ook niet te enige die erover droomt.... ik heb het elke keer he, vreselijk!

 

Ik ga mijn best doen :P Ik heb trouwens sinds Coldplay naar het Sportpaleis kwam schrik van andere dingen gekregen (waar ik dan over droom). Ik heb daar namelijk 6u lang heel dringende pipi opgehouden. Ik ston wel op de 1e rij, maar echt genieten heb ik niet kunnen doen. De pijn was ondraaglijk echt waar. Een halfuur langer en mijn nieren waren ontploft ofzo. Dus ookal zou ik dan vooraan staan, mijn grootste angst is dan nog dat ik weer zoiets meemaak

Link to comment
Share on other sites

Ik ga mijn best doen :P Ik heb trouwens sinds Coldplay naar het Sportpaleis kwam schrik van andere dingen gekregen (waar ik dan over droom). Ik heb daar namelijk 6u lang heel dringende pipi opgehouden. Ik ston wel op de 1e rij, maar echt genieten heb ik niet kunnen doen. De pijn was ondraaglijk echt waar. Een halfuur langer en mijn nieren waren ontploft ofzo. Dus ookal zou ik dan vooraan staan, mijn grootste angst is dan nog dat ik weer zoiets meemaak
Ja, ik heb daar ook altijd schrik voor. Ik probeer niet te veel te drinken, maar ook weer niet te weinig dat ik van mijne sus ga.

Ik heb toch ook al serieus moeten ophouden, maar nooit echt erg.

 

Wat moet ge in zo'n geval doen? Ik weet nie... Ik zou mijn plaats op de 1e rij ook nooit afgeven, desnoods in de broek... Maar da doet ge ook weer niet he!

Ze zouden van die pampers moeten maken die ge echt niet ziet EN ruikt :p ik zou die dan kopen, proper is anders maar kom

Link to comment
Share on other sites

Ik ga mijn best doen :P Ik heb trouwens sinds Coldplay naar het Sportpaleis kwam schrik van andere dingen gekregen (waar ik dan over droom). Ik heb daar namelijk 6u lang heel dringende pipi opgehouden. Ik ston wel op de 1e rij, maar echt genieten heb ik niet kunnen doen. De pijn was ondraaglijk echt waar. Een halfuur langer en mijn nieren waren ontploft ofzo. Dus ookal zou ik dan vooraan staan, mijn grootste angst is dan nog dat ik weer zoiets meemaak

 

oei das ook waar

met U2 had ik daar eigenlijk ni veel last van, vooral nadien en toen stond iedereen weer daarvoor aan te schuiven he :angry:

 

Ah ja he, anders is al dat geklieder voor niks geweest :p

 

jup en de achterkant is ook mooi hoor

nog vol plakkertjes enzo voor Eline haar verjaardag :lol:

Link to comment
Share on other sites

Wat moet ge in zo'n geval doen? Ik weet nie... Ik zou mijn plaats op de 1e rij ook nooit afgeven, desnoods in de broek... Maar da doet ge ook weer niet he!

Ze zouden van die pampers moeten maken die ge echt niet ziet EN ruikt :p ik zou die dan kopen, proper is anders maar kom

 

Ik heb er toen echt serieus over nagedacht om een lege fles te vragen aan de security :laugh3:

Link to comment
Share on other sites

Ik vraag mij gewoon af of er eten en drinken bestaat waarvan ge dus niet al te veel naar het toilet moet. Coldplay begint maar om half 12 e, de keren dat ik in 12u niet naar het toilet gemoeten heb is vrij weinig

Link to comment
Share on other sites

Ik moet meestal om de 2 uur, ik zou beter vandaag al niet te veel meer drinken :/

Mijn 'record' is denk ik Werchter 2 jaar geleden: van 8 uur 'smorgens tot half 1 'snachts. Ik begon er pas last van te hebben net voor Coldplay opkwam. Viel al bij al nog mee.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...