Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Belgen op Coldplaying?

Featured Replies

ik ga echt nie kunnen slapen

Ik hoop echt dat ik morgen genoeg afleiding ga hebben want echt, ik denk constant aan mijn blaas en da alleen al zorgt ervoor dat ik moet plassen. Ik heb echt geen zin om 12u lang mijn plas op te houden

• Replies 4.1k
  • Views 206.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja da hoop ik ook !!!

ik ben ook net zo dom geweest om zonder kousen in mijn schoenen rond te lopen nu heb ik 2 bleinen :facepalm:

ja da hoop ik ook !!!

ik ben ook net zo dom geweest om zonder kousen in mijn schoenen rond te lopen nu heb ik 2 bleinen :facepalm:

het zal toch vooral zitten en gewoon staan zijn denk ik. Maar echt waar, dat is nu mijn grootste vrees. Dat ik een paar uur voor het begint echt dringend ga moeten en dat ik daar weer niet ga kunnen genieten omdat ik zo dringend moet gaan.

Ja zou ik ook beter doen. Mijn boterhammekes maken. Tot morgen !

En is iedereen al wat bekomen? :D

Valt wel mee ! Mijn biologische klok is echt volledig om zeep :P

Ja bij mij ook.

Gisteren om 1 uur 's middags opgestaan.

Was al vroeg moe, maar wou toch nog via Belgacom het optreden zien. Ik ben 3 liedjes ver geraakt, toen ben ik maar gaan slapen :p Straks de rest zien!

Maar voor de rest alles zeker in orde! :)

ookal is m'n 'biologische klok' volledig om zeep ,

en ben ik na 4 dagen écht wel moe

Ben ik vanmorgen opgestaan om 10u , en eigenlijk valt dat écht nog mee :p

'k ben m'n eerste filmpjes aan het uploaden !

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=AfZyMQQoORI]YouTube - ‪Coldplay - Lost - Rock Werchter 2011 (02/07/11)‬‏[/ame]

ik liep gisteren echt super pissed, alles was er echt teveel aan xD

ik ben moe :blank:

zondag om half 8 al trug wakker mijzelf omgedraaid en een half uur later pas trug in slaap tot half 10

s'avonds naar een folkfestival hier maar om 23uur was mijn kaars toch wel bekan uit ze

vandaag moest ik om 9 in de dierenkliniek zijn omdat ik ging meerijden met de veearts om te zien wat da nu eiglek inhoud dus de wekker op 7 :wreck:

wat ik hieruit leer:

nadenken voor we een afspraak maken s'maandags

Hallo allemaal :D

Ik ben zeker al bekomen, alleen zijn mijn kuiten nog een beetje stijf en heb ik een blauwe plek op mijn beide knieën (door het springen een paar keer tegen de afrastering terecht gekomen)

Ik lag om 04u30 in mijn bed en ben om 09u30 opgestaan (wakker geworden door de zon).

Voor de rest heb ik weinig last van vermoeidheid.

Het optreden was echt fantastisch maar veel te snel voorbij. En ik vond het heel tof om jullie allemaal te ontmoeten :hug:

mijn rechterknie heeft blijkbaar een grote blauwe plek (DUS DAAROM DOET DA ZEER ALS IK MIJNE LAPTOP OP MIJN KNIEEN LEG)

ja twas echt een super optreden en idd te kort

twas kei tof om iedereen is te zien :awesome:

Ik stond uiteindelijk in het tweede rechtervoorvak, (bijna) tegen de hekken in het midden op de derde of vierde rij. Ik vond het nog beter dan op Pinkpop. Maakt toch een verschil als het donker is en er was veel meer sfeer. En Shiver + Everything's Not Lost waren ook verbeteringen in de setlist!

Die dansjes tijdens Portishead waren geniaal! Ik weet niet of er helemaal vooraan ook aan meegedaan werd, maar het was wel lachen!

dansjes? :thinking:

kweet van geen dansjes

kweet wel van mensen naast mij die Viva begonnen te zingen onder Portishead (en ja ik deed mee, shiet mij maar af vanwege het onrespectvol gedrag)

dansjes? :thinking:

kweet van geen dansjes

kweet wel van mensen naast mij die Viva begonnen te zingen onder Portishead (en ja ik deed mee, shiet mij maar af vanwege het onrespectvol gedrag)[/color]

Oww, dat Viva zingen was maar het begin. Dus dat massaal heen en weer zwaaien, op en neer bewegen, op de maat van We Will Rock You klappen en hip hop bewegingen maken is niet helemaal tot vooraan geraakt? Zonde! Vanuit mijn standpunt leek het nochtans dat de twee voorvakken volledig meededen. 't is denk ik begonnen bij één gek in het linker vak, maar na twee minuten deed zowat iedereen mee. Zelden zo hard moeten lachen. :laugh3:

Noem mij ook maar onrespectvol. :cool:

Ik vind Portishead trouwens wel degelijk geniaal (vroeger toch), maar zaterdag was het echt slecht. Routineus, mak, saai en zonder bezieling.

wel het was tof om da te zinge totdat dine dude me zijne camera silence riep naar ons :angry:

dju da haddek wel will meedoen :P

wel het was tof om da te zinge totdat dine dude me zijne camera silence riep naar ons :angry:

dju da haddek wel will meedoen :P[/color]

Op een bepaald moment deed de security zelfs mee. Dat was bij de 'twee-keer-door-de-knieën-klap-klap' combinatie. Werkelijk hilarisch.

Heb al gezocht, maar niks gevonden. Had het zelf moeten filmen, maar ik lag toen dubbel van het lachen.

haha, dat had nog voor ambiance kunnen zorgen tijdens het slaap uurtje

De coca cola-flesjes race bij onze security-mensen tijdens PJ Harvey vond ik toch ook wel interessant: fleskes die meetrilden op de bas. Leuk om te zien :D

ja da was ook super

toen dat die daar foto's van begon te trekken :laugh3:

Oww, dat Viva zingen was maar het begin. Dus dat massaal heen en weer zwaaien, op en neer bewegen, op de maat van We Will Rock You klappen en hip hop bewegingen maken is niet helemaal tot vooraan geraakt? Zonde! Vanuit mijn standpunt leek het nochtans dat de twee voorvakken volledig meededen. 't is denk ik begonnen bij één gek in het linker vak, maar na twee minuten deed zowat iedereen mee. Zelden zo hard moeten lachen. :laugh3:

Noem mij ook maar onrespectvol. :cool:

Ik vind Portishead trouwens wel degelijk geniaal (vroeger toch), maar zaterdag was het echt slecht. Routineus, mak, saai en zonder bezieling.

:laugh3:

zelfs niet tot bij ons geraakt , en wij stonden 8e rij fzo , in het eerste vak :p

Wel tijdens PJ :lol:

Nederlanders achter ons die constant 'PJ is the best woooooo" riepen , pure ironie ! :D

En (wel wat erg) ze hadden van die demorgen bordjes op met "Die hard fan"

en een pijltje naar beneden... voor Cp ...

en voor Pj , hadden ze de 'fan' weggestoken' en er stond dus : DIE HARD ! :laugh3:

Ook tijdens Portishead EN ZELFS coldplay , zaten ze te roepen 'PJ harvey !! "

:lol: