Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

en wat heb je gezegd ???

'k heb er niet echt mee gepraat :p

Mr ze liepen dus rond daar , en we waren erachter gelopen ,

maar dat was zo aan die zuilen-gallerij , is Oostende ,

en we vonden het mss wat raar , om dan achter hun te lopen ...

dus we hebben daar gewoon op een bankske

gewacht tot de volgende groep begon ( schuilen voor de regen )

en plots passeren ze weer ! :awesome:

Dus ik ben er naartoe gegaan , en gewoon gevraagd:

"Zouden we alstublief een foto mogen met jullie" (ofzo iets :p)

en tjah .... :wacky:

 

Er is één foto ...

hoe kan ik die uw tonen ? :thinking:

 

hmm , die regen was toch ééécht wel ambetant ,

maar het heeft me niet tegengehouden om mee te doen met de muziek ....

 

 

ooh, was ik bijna vergeten ,Freaky Age heeft een liedje van Oasis

gecoverd !! :mad:

Half The World Away , een b side , en ik was de énige die elk woord zat

mee te zingen :p

Link to comment
Share on other sites

fuuuuu :bomb:

 

 

Gisteren naar woosha geweest ,

GANS de dag regen , nat tot op het bot ...

Maaaar ...

 

Ik heb de setlist van Broken glass hero's :wacky:

Ik heb 't plectrum van Mintzkov :wacky:

en 't beste van al

 

'k heb de Van Jets Ontmoet :freak: :heart: :bomb: :dead: :drunk: :bomb:

 

argh

 

 

EINDELIJK ! 't is m'n 4e keer da'k ze zie :mellow:

 

/ sorry , 'k moest dat even delen :mad:

 

 

Ondanks de regen was het blijkbaar wel je geluksdag :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Pfff, ik begin die regen wel al beu te worden hoor... het is precies herfst en het is nu ook niet bepaald warm buiten.

Naar het schijnt zo het volgende week beter worden :sunny:

 

Iemand iets gepland voor het verlengde weekend of de vakantie?

Link to comment
Share on other sites

Ik vertrek zometeen naar Parijs voor The Strokes. Zonder ticket en het is hopeloos uitverkocht. Dat wordt dus nog spannend.

 

Oei, ik zou zeggen veel geluk om ter plaatse misschien nog een ticket te bemachtigen?

 

Ik vertrek morgen voor 10 dagen op scoutskamp :p

 

't is te hopen dat het een beetje stopt met regenen , want 'k heb geen zin

in een ondergelopen tent :confused:

 

Veel plezier en ik hoop voor jou dat het niet te veel gaat regenen :)

Link to comment
Share on other sites

Ik vertrek zometeen naar Parijs voor The Strokes. Zonder ticket en het is hopeloos uitverkocht. Dat wordt dus nog spannend.
En hoe is het afgelopen? Ben benieuwd of je nog een ticket hebt kunnen bemachtigen! Ik hoop voor jou van wel.

 

De regen ben ik ondertussen ook beu, ik ben blij dat ik nu geen verlof heb. Mijn vakantie staat pas voor september gepland! Normaal moet het in Italie dan nog goed weer zijn!

Link to comment
Share on other sites

De regen ben ik ondertussen ook beu, ik ben blij dat ik nu geen verlof heb. Mijn vakantie staat pas voor september gepland! Normaal moet het in Italie dan nog goed weer zijn!

 

Gelukkig! Naar welke stad in Italië ga je?

 

Ik ben een paar jaar geleden naar Rome op vakantie geweest.

Link to comment
Share on other sites

Gelukkig! Naar welke stad in Italië ga je?

 

Ik ben een paar jaar geleden naar Rome op vakantie geweest.

Wij gaan naar het Gardameer (rechtse kant). Mijn vriend en ik doen graag pretparken en aan het Gardameer zijn er een paar. Daarom dat we dit gekozen hebben.

 

We zijn van plan om ook een uitstap naar Verona en Venetie te maken. Ik heb Venetie ooit gezien toen we met school een rondreis door Italie maakten. Ik herinner mij er niet veel van, dus ik zou het graag terugzien. Ik kijk er echt al naar uit! :D

 

Rome hebben we met school ook gedaan, ooit ga ik daar nog eens naartoe. Was echt mooi!

Link to comment
Share on other sites

Het Gardameer is echt een heel mooie streek. Ik wist niet dat ze daar ook pretparken hebben. Lijkt me wel tof :)

 

Venetië zou ik ook wel eens willen zien en dan met een gondel rondvaren. Ik denk niet dat je daar met de auto kan rijden.

Link to comment
Share on other sites

Ja, Gardaland en Movieland. Er is ook nog een waterpark en een soort Sealife. Ik ben eens benieuwd.

 

We rijden met een huurauto naar Venetie. Ik weet echt nimmer of er daar autos door rijden. Gewoon de auto buiten de stad zelf parkeren denk ik en dan verder te voet alles bezichtigen. Ik hoop dat we kunnen rondvaren in een Gondel, heel romantisch he :)

Link to comment
Share on other sites

En hoe is het afgelopen? Ben benieuwd of je nog een ticket hebt kunnen bemachtigen! Ik hoop voor jou van wel.

Het was een redelijk memorabel tripje. De zwarthandel in tickets is daar blijkbaar in handen van een bende van wel 50 man die 150 euro voor een ticket vroeg. Ze konden het niet echt appreciëren dat wij daar met een bordje 'need tickets' stonden. Op een bepaald moment werden we zelfs achtervolgd (mensen op scooters en zo, allemaal zeer intimiderend) en werd ons duidelijk gemaakt dat we ons niet op hun territorium mochten begeven. Van zodra ze iemand zagen met een extra ticket gingen ze er onmiddellijk met de hele bende rondstaan, namen ze het ticket af en gooiden dan nog 10 euro of zo naar die persoon. Echte maffia-toestanden.

 

Uiteindelijk werd het ons toch iets te gevaarlijk en zijn we weggestapt. En net op dat moment passeerde er iemand van de security. Toen is er heel snel een meisje op ons afgestapt die ons een ticket gaf tegen kostprijs. En dan zijn we met de daver op het lijf naar binnen gelopen.

 

Concert zelf was een gekkenhuis! Ik sta vol blauwe plekken, ben verschillende keren gestorven, kon bijna niet ademhalen, het was er snikheet en er vielen massaal mensen flauw. Maar wat een sfeer!

Het enige jammere is dat ze op zich nog altijd hetzelfde concert spelen als 10 jaar geleden. De hele eerste cd wordt er doorgejaagd aangevuld met een paar singles van de volgende platen. Maar alles draait rond de nummers van de eerste cd. De band staat nog altijd even nonchalant te spelen als vroeger en Julian gaat vocaal af en toe eens de mist in.

Maar ze spelen minstens 15 nummers die weinig andere bands kunnen voorleggen en die de zaal telkens doen ontploffen. Toch wel indrukwekkend!

 

Hopelijk ooit nog eens een Belgisch concert, maar dat zie ik zo snel nog niet gebeuren. Ze touren heel weinig en ik begrijp ook wel waarom. Kan me niet inbeelden dat het leuk is om maanden aan een stuk nummers te spelen die al 10 jaar oud zijn en waarvan je weet dat je ze nooit zal kunnen evenaren.

Link to comment
Share on other sites

Amai, dat moet nogal een gedoe geweest zijn. Van zo'n bende zou ik ook schrik hebben.

Zou toch echt niet mogen :/

Gelukkig dat er nog iemand van de security passeerde. En dat je nog net een ticket aan de gewone prijs vast kreeg. (btw toffe foto in de Strokes-thread :thumbsup:)

 

Maar de trip is toch niet voor niks geweest :D Blauwe plekken, duwen en trekken maakt dan allemaal niks uit, gewoon genieten van het concert!

 

Ik moet toegeven dat ik hun muziek niet echt ken, maar inderdaad wel jammer als ze steeds hetzelfde spelen.

Link to comment
Share on other sites

Ik moet toegeven dat ik hun muziek niet echt ken, maar inderdaad wel jammer als ze steeds hetzelfde spelen.

Dat eerste album moet je zeker eens beluisteren! Bevat eigenlijk enkel knallers. En ik vind het de belangrijkste plaat van de jaren 2000. Zonder het succes van Is This It geen Arctic Monkeys, Editors, Franz Ferdinand, Kings Of Leon, The Libertines, Bloc Party, ... . En dan stonden de affiches van Werchter en Pukkelpop nog altijd vol Limp Bizkit klonen zoals toen het geval was.

Link to comment
Share on other sites

hahahahahaha als ik da zo lees ist hier echt slecht weer :P

kheb maar 4 dage regen gehad in Engeland :smug:[/color]

 

Dan heb je wel geluk gehad met het weer :)

 

Ja, volgens mij is de herfst hier al begonnen in plaats van de zomer :(

Link to comment
Share on other sites

Aaah bent ge terug van vakantie!

Yep, tis hier gene vette geweest de afgelopen weken :(

 

Hoe is het geweest in Engeland?

Veel cd winkels kunnen doen?

 

yups

het was super de foto's staan straks op facebook als ge ze wilt zien :)

jajaaja 3 van Oasis en 3 singles van Editors :dance: :dance:

 

Dan heb je wel geluk gehad met het weer :)

 

Ja, volgens mij is de herfst hier al begonnen in plaats van de zomer :(

 

haha da zijn die aprilse grillen die we ni gehad hebben

Link to comment
Share on other sites

yups

het was super de foto's staan straks op facebook als ge ze wilt zien :)

jajaaja 3 van Oasis en 3 singles van Editors :dance: :dance:[/color]

heb de foto's gezien, zag er echt goed uit. Zo landelijk, echt veel natuur. Ben zelf nog nooit in Engeland geweest, wist niet dat het zo mooi was!

 

Je cd collectie is ook chic :D Waren ze goeie koop?

Link to comment
Share on other sites

heb de foto's gezien, zag er echt goed uit. Zo landelijk, echt veel natuur. Ben zelf nog nooit in Engeland geweest, wist niet dat het zo mooi was!

 

Je cd collectie is ook chic :D Waren ze goeie koop?

 

we hebben de grote steden gemeden

 

ja die van Oasis komen van een tweedehandsmuziekwinkel en de singles waren £2.5

 

Road trips door Engeland rule all!

 

zeker weten

Link to comment
Share on other sites

Hey iedereen. Ik ben Belg, meerbepaald West-Vlaming. Sommige van jullie heb ik al gezien op de andere boards. Ik heb dit nu nog maar ontdekt :)

 

Hoeveel actieve Belgische gebruikers zijn er nu ongeveer op dit forum? Meeste van hen zijn Nederlandstalig zo te zien.

Link to comment
Share on other sites

Hey iedereen. Ik ben Belg, meerbepaald West-Vlaming. Sommige van jullie heb ik al gezien op de andere boards. Ik heb dit nu nog maar ontdekt :)

 

Hoeveel actieve Belgische gebruikers zijn er nu ongeveer op dit forum? Meeste van hen zijn Nederlandstalig zo te zien.

 

Fijn om weer een mede Belg te mogen verwelkomen in onze thread :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...