July 27, 201114 yr Hey iedereen. Ik ben Belg, meerbepaald West-Vlaming. Sommige van jullie heb ik al gezien op de andere boards. Ik heb dit nu nog maar ontdekt :) Hoeveel actieve Belgische gebruikers zijn er nu ongeveer op dit forum? Meeste van hen zijn Nederlandstalig zo te zien. jow! ik ben richting Turnhout enzo :P tof da je hier ook komt posten :awesome: ^ ik ben dus van Limburg. Ikzelf heb hier nog geen enkele franstalige belg gezien. Enkel nederlandstalig, mischien een stuk of 10-15? Geen idee eigelijk. kheb er één van Dour gezien maar ie antwoord ni op m'n VM :(
July 30, 201114 yr WANNEER SPREKEN WE NOGEENS AF?? :wacko:[/color] :thumbsup: Voor mij lukt volgende week nog wel, ik heb dan nog verlof. Daarna wordt het wel moeilijker...
July 30, 201114 yr volgende week is voor mij ook goe, zaterdag vertrek voor 10 dagen naar de Provence
July 30, 201114 yr jajaaja 3 van Oasis en 3 singles van Editors :dance: :dance:[/color] :o NICE ! :cheesy: :mellow:
July 30, 201114 yr 'k ben terug van 't kamp ! Kutweet gvd !! :angry: één dag zon gehad .... en zelfs een bui tegen de avond ! gelukkig genéén kampvuur afgelast :mellow: Hoe is het met jullie allemaal ?
July 30, 201114 yr :o NICE ! :cheesy: :mellow: yeah What's the Story..., Defnetly Maybe en The Masterplan maar kben trotser op m'n singles :mellow: 'k ben terug van 't kamp ! Kutweet gvd !! :angry: één dag zon gehad .... en zelfs een bui tegen de avond ! gelukkig genéén kampvuur afgelast :mellow: Hoe is het met jullie allemaal ? :hug: ja tweer is hie ni echt super :p tga goed me mij, beetje raar gelijk gewoonlijk maar goed
August 1, 201114 yr Jammer genoeg heb ik geen vakantie, door de week kan ik dus niet afspreken :( Ik heb pas vakantie in september, maar dan ga ik naar Italië. Gelukkig toch iets om naar uit te kijken!!
August 1, 201114 yr We kunnen de laatste dagen vd vakantie nog eens afspreken ? gaat er toevallig iemand naar Jospop of Crammerrock ?
August 2, 201114 yr oh :( wel hopelijk kunnen we dan eens op een andere keer nog eens afspreke me u [/color]Yep, inderdaad. Er zullen wel mogelijkheden genoeg volgen. Aan het Sportpaleis hopelijk, in de nabije toekomst :D :D Wie weet!
August 2, 201114 yr yeah :mellow: met jullie nog eens afspreken en Ellen kidnappen naar daar :mellow: :mellow:
August 2, 201114 yr ah, die heeft serieus pech gehad dan! Verveelt ge u ook? :p lounge games rule veel succes bij de tandarts (allez, dat is toch echt he, dat ge moet gaan?)
August 2, 201114 yr wel voort verlof wast controle en toen zie ie dak trug moest kome voor da gaatje en om iets van een andere tand te hale EN IK HEB FUCKING SCHRIK VAN DIE SPUITJES DAT DIE GEEFT!!
August 2, 201114 yr Dat is typisch! Mijn tandarts blijft lang genoeg zoeken tot ze iets gevonden heeft. Elk jaar hetzelfde... Ik heb nooit schrik gehad van de tandarts eigelijk. Wij kregen altijd een speeltje achteraf (toen ik klein was he :p), ik keek daar altijd naar uit. De spuitjes zijn inderdaad wel vervelend. En dan achteraf dat gevoel als u mond verdoofd is. BAH
August 2, 201114 yr ik heb altijd iets :phu: ons Kato en Pepijn nooit altijd ik al vanaf dak klein was kreeg ook atijd een speeltje :cheesy: daar maak ik niks uit tis gewoon die spuit da op u afkomt in uwe mond :uhoh: oh en heb je mijn schoenen al gezien? kheb ze gepost bij de 'handmade coldplay stuff'
Create an account or sign in to comment