Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Greetings from Luleå!

Featured Replies

Gudars, vad trevligt med en till svensk! :) Jag är sporadiskt aktiv, men jag finns här! Välkommen :)

I nian, för...snart tre år sedan! Om jag har räknat rätt. Förutom Clocks och Fix You och Talk och Speed of Sound som jag förmodligen hade hört innan så var det ingen mindre än Swallowed In The Sea som jag föll för först och sen kom Fix You :D tack vare markus fagervall i idol!

Antar att ni var på Stadion för 32 dagar sedan? <3

Ja, men självklart! :D Det går ju inte att beskriva känslan! Jag antar att du också var där med tanke på din signatur? Som för övrigt är skitsnygg! <3

Markus fick upp mina ögon för 'Iris', haha. Sedan blev jag så glad när han körde Fix you i finalen! Han gjorde det bra faktiskt. ^^

• Author

Signaturen är faktiskt från Globen förra hösten (och tack! Den är svår att ta ögonen från iband ^^)! Om jag hittar en ram som är stor nog ska jag göra ett till kollage med bilder, fjärilar, biljetter och snitslar från köandet, och så recensioner förstås! Helt sjukt vilken maffig ram jag lär behöva.:shocked2:

Men gud vad underbart! :D Jag önskar jag gått när de spelade i Globen men det gjorde jag inte. Hade inte börjat lyssna aktivt då fast jag mycket väl älskade deras musik. :p

Ja, men vad snyggt det kommer bli! Köp en gigantisk ram på Ikea eller något! :D ^^

Hade du bra platser i Globen och på Stadion? ^^ Hur länge köade du?

• Author

I Globen stod jag i mitten :D i mitten mer åt vänster, stod rätt nära vänstra podiet så hade awesome sight när Chris studsade omkring där :D syns kanske på kollaget i min signatur ^^

På Stadion stod jag mer åt höger, utanför högra podiet så vi stod typ två meter från bandet när de spelade God Put A Smile Upon Your Face/Talk och Hardest Part/Postcards! :D :heart:

• Author

Köade i typ tre timmar utanför Globen och drygt sex timmar utanför Stadion :)

Ååh vad härligt! :D Det är sjukt bra drag när man står i mitten! ^^

Men shit! Gud vad roligt! Vi var på ungefär samma ställe då! Jag var en bit längre från podiet än vad du verkar ha varit, men jag kunde se Chris's rygg under Hardest Part/postcards, haha. Jag är en kortis och det hjälpte ju inte heller. Måste komma ihåg att skaffa plattå-skor för konserter. :p

• Author

Åh, men bara ryggen gör det ju lätt värt, haha. :) Herregud, jag med!

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...