December 20, 201114 yr Hello! my name is Carla and I am 24 years old. At first I want to say sorry for my bad english, but I'm from Spain. I 've liked Coldplay since Clocks. Is the best band of the moment :) by the way, amazing site and forum!!
December 20, 201114 yr ¡Hola Carla! BIENVENIDAAAAAAA :D ¿que tal? encantadooooo me llamo Guillaume soy francés pero vivo en Barcelona somos vecinos :D hace desde Trouble que soy un fan de Coldplay pero mucho más con el album AROBTTH. Espero hablar contigo pronto!!! otra vez BIENVENIDA y VIVA LA VIDA :)
December 20, 201114 yr Hi Carla! Bienvenidos a Coldplaying! Soy de Holanda (: So. THat's my best Spanish XD Hahah, welcome :)
December 20, 201114 yr Hola Carla y bienvenida! Veras, este foro es un lugar simpatico :) espero que no he maltratado el espanol :confused::D
December 20, 201114 yr Author Hola Carla y bienvenida! Veras, este foro es un lugar simpatico :) espero que no he maltratado el espanol :confused::D I understand you perfectly ;) good spanish and thanks for the welcome :kiss:
December 20, 201114 yr I understand you perfectly ;) good spanish and thanks for the welcome :kiss: Great! :smug: You're welcome ;)
Create an account or sign in to comment