December 11, 200421 yr no problem kasia ;) in this forum there are threads in spanish like Zona Hispana. :) i´m sure you´ll improve spanish.
December 11, 200421 yr muchas gracias. we start my lessons manana :smart: i promise to be a good student :devilish: you won`t see me :sleeping: in your classes
December 13, 200421 yr musica de corazon? :idea2: qu'est-ce qu'est ça? :thinking: hey kasia you changed your nickname here.. why? :rolleyes:
December 28, 200421 yr lea... *para celebrar año nuevo :) pues yo para año nuevo estaré en mi casa, haremos una fiesta-familiar pero guay :P :lol:
December 28, 200421 yr ooh yo quiero ir a londres tambien... :stunned: pero no money :rolleyes: hehe yeah, feliz año nuevo a todos! :)
Create an account or sign in to comment