Everything posted by cha buckland
-
Zone française
Des gens pour le Main Square festival à Arras en Juillet ?
-
2-Jul-2009: Main Square Festival, France - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
Ahh yeah I go to the Main Square this year for sure !! :stunned:
- Hi all
-
Hello and Dzien Dobry
Witamy wśród nas ! Miłej zabawy ! :D
-
Small Reminders/Updates & The Coldplay Messenger (feat. Roadie #42!)
The great return of '42 yeahhhhh ! :o
-
Small Reminders/Updates on Coldplay.com (feat. Roadie #42!)
The great return of '42 yeahhhhh ! :o
-
The Buckland Religion~Official Thread
wooow Jonnyboy ^^ :rolleyes: amazing !
-
A Very Very Happy Birthday to Mich! (Mimixxx)
My god with Late ! HAPPY BIRTHDAY !!!!
-
Post pictures of the gorgeous Chris
I will put it in full on your signature next time Louve :D
-
Zone française
C'est orange des Twiglets non ?
-
07-Sep-2009 - Parc des Princes, Paris - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
Keep talking about the hotel you could pass me some information ! I also looking for ! ;)
-
speaking unofficially for middle-aged gay Canadian artists everywhere
Welcome Here !!
-
Zone française
A mon avis beaucoup vont choper les videos de la soirée histoire de partager ! Et puis ils ne passent jamais à la télé sans que l'on en garde une trace ! ;) Don't Worry
-
07-Sep-2009 - Parc des Princes, Paris - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
:D Yeah Thank You ! :crown:
-
07-Sep-2009 - Parc des Princes, Paris - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
Sorry i'm sick :confused: I come with two people who have their crown of course ! ;)
-
07-Sep-2009 - Parc des Princes, Paris - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
Yes I have 6 crown at the moment ! We are able to circulate there as for foreigners who do not celebrate the cake ! :D I have U're Crown Camille Don't worry ! :D It is important to spread the message ! Let's join people ! http://www.facebook.com/group.php?gid=44171826171&ref=ts (Le notre ;) )
-
Zone française
Bah alors là ! Ca risque d'être marrant ! Espérons ne pas avoir les Jonas Brother XD !
-
Did you see coldplay in 2008?
Ah ah of course in Paris Bercy The 9th september ! The incredible "Phone galaxy" was with me this night ! :smug:
-
07-Sep-2009 - Parc des Princes, Paris - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
J'ai ma tite réserve ! Une de plus hier ! ;)
- Hello Everyone!
-
Zone française
Bienvenue sur le forum FrenchLondonFan ! ;)
-
07-Sep-2009 - Parc des Princes, Paris - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
Yeahhhhh U rocks !!! I have mine for sure !
-
Zone française
Pour ma part mon amie décide de mon destin, elle prend NOS places ! :D (Perso pour bercy j'étais étrangement malade toute la matinée...)
-
Zone française
Bah vraiment pas mal pour une vue de cuisine Oo ! Pareil cette nuit il avait neigé m'enfin heureusement ça n'a pas tenu ! XD ça brouillait le réseau wifi !
-
Zone française
Je confirme ;)