Everything posted by Gui-Home42
-
07-Sep-2009 - Parc des Princes, Paris - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
Bon no news c'est normal...On en est où ? ...toujours du HS :) @Chavi : VIVE LES VANNES MOISIES ! ;) tiens cette fois tu t'échappes pas PePe ^^ :laugh3: Yo! je suis à mes 9-3 posts !! :D :escaping:
-
The Lets talk in 3rd person Thread
Guillaume wishes good luck to Daniel ! I also say "Merde !!" it's a traditional wishes but don't say thank you, otherwise you could be unlucky ;) so come on now kingdom of dreams !! :sleeping2:
-
The Lets talk in 3rd person Thread
Guillaume is tired but feel good :) The kingdom of dreams could rule on him now ^^
-
What was the last thing you said?
bonne nuit
-
Chris Martin at age 66
:laugh3: :laugh3: so funny Thalia ! Wunderbar ! you're a genious Thalia :p
-
Write the Persons Name Above You
Ahlem :)
-
Yellow! Yellow!
Hey Mel ! Our new Australian girl ;) Enjoy and have a nice time in Coldplaying :) ...your new home ^^
- Country Game (Alphabet)
-
Rate the avatar above you
10 :) our home ! ...& btw it's earth day ^^
-
A-Z of Albums...
No line on the horizon - U2
- Country Game (Alphabet)
-
Sweet Marianne Where is my boy ? A ghost ...
Woooow :wink3: Thank you soooooo much Paula !! :hug: Merci beaucoup beaucoup !! :)
-
You know you're addicted to Coldplay when...
when you whistle and singing Viva la vida or another coldplay's song to your young nephew (5 months) you hold him in your arms when he doesn't feel good :)
- Country Game (Alphabet)
-
Answer the question above you
Metallica (@ Paris) :) :bandana: Do you play any instrument ?
-
Sweet Marianne Where is my boy ? A ghost ...
Hey everybody :) I'm seeking for this 3 songs : Sweet Marianne, Where is my boy ? and A Ghost ...does anybody have them or one of them ? Where could I find them ? Help me :\ :)
-
Zone française
;) héhé Merci ! c'est l'une de mes préférées de Stephan Craneanscki ^^ viva le HS :laugh3: ... je suis revenu hein! ^^ c'était tout à l'heure que je suis parti le temps qu'on change de sujet :laugh3: je serais toujours là pour parler de Coldplay :D & comme on continue dans le HS je me demande de quoi on va parler après :thinking: ^^
-
07-Sep-2009 - Parc des Princes, Paris - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
:laugh3: :laugh3:
-
Zone française
Quelle vaillance PePe !! :laugh3::laugh3: non ce n'était pas dans le sens de dégouter mais juste une excuse pour m'en aller...:rolleyes:
-
07-Sep-2009 - Parc des Princes, Paris - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
:laugh3: c'est le moins que l'on puisse dire !! Rien de neuf sous les tropiques du PdP... si on peux parler de l'évolution de l'état de la pelouse chaque jour^^ intéressant intéressant...:escaping:
-
Zone française
Eh ben c'est cool merci Perrine ! :kiss: ^^ ... ben il faut super beau dehors na !! :escaping::sunny:
-
Coldplay photomontages/art
woooow ! Glückwünsche ^^ es ist Wunderbar Thalia ! :) As alwas it's magnificent
-
Zone française
:rolleyes: c'est bon je pars en cure... :dozey: & je m'excuse au service juridique des protectrices des propos de la majestueuse et puissante Dora la Junkie je vais contrôler mon esprit et mes paroles :lipsrsealed2: signé : L'écorché. woooh oh my god j'ai passé les 70 messages :laugh3: ...
-
What is your favourite Coldplay song today?
Lhuna feat. Kylie Minogue :)
-
Rate the person's location above you
9 like USA. I hope to go there too :) :laugh3: :laugh3: