Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

Italia!! Dat verdienen ze wel!

Ja ik vind Italië wel verrassend goed spelen dit tornooi hoor. En het is geweten dat ze altijd wat moeten groeien in een tornooi. Ik geef ze wel een kans tegen Duitsland hoor

• Replies 1.9k
  • Views 205.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Van Marwijk stopt als bondscoach

link

: (

Van Marwijk stopt als bondscoach

link

: (

:(

Ik moet wel zeggen ik had ook superveel kritiek op m tijdens dit EK maar nu vind ik het toch ook weer jammer dat hij stopt. Hij heeft ons zoveel vreugde gebracht tijdens het WK en om zo afscheid te nemen vind ik toch wel jammer.

Ik vind het vooral jammer dat hij nu eigenlijk gewoon afgerekend wordt op zijn eigen succes. Had hij vorig jaar de finale niet bereikt, lagen de verwachtingen nu ook niet zo hoog. Maar ik denk echt dat hem bijna niets te verwijten valt. Als je spelers hebt die liever starten en verliezen dan op de bank te zitten en winnen, dan heb je een probleem.

Wie wint het tornooi? Spanje of Italië?

Ik hoop Spanje!

Ik hoop Italië , Spanje heeft nu al vaak genoeg gewonnen:p

Ik gun het Italië wel, als je Duitsland (toch dé grote topfavoriet) kansloos ten onder kan doen gaan, dan mag je van mij het tornooi ook wel winnen. Maar Spanje is zeker en vast een taaie klant. Maar ik vond ze tegen Portugal vrij zwak en laten we eerlijk zijn: als Portugal scoort komt Spanje nooit meer terug.

Enfin: ik hoop dus Italië want zij hebben het beste tornooi achter de rug

Gister naar Rockin' Park geweest, Snow Patrol en Elbow waren fantastisch! Volgende muzikale uitstapje is 6 september.. :wink3: :D

Gister naar Rockin' Park geweest, Snow Patrol en Elbow waren fantastisch! Volgende muzikale uitstapje is 6 september.. :wink3: :D

Hee Ik ook! Stond frontrow bij Elbow, maar heb die plaats helaas af moeten staan omdat degene waarmee ik ging naar Selah Sue wilde. Daarna toch nog op een afstandje van Snow patrol genoten. Echt geweldig!!!

Geniaal ik hoorde net Life In Technicolor loeihard door de arena bij de winst van Spanje!:D

Meer mensen die morgen kaartjes voor Keane gaan kopen? :)

Hee Ik ook! Stond frontrow bij Elbow, maar heb die plaats helaas af moeten staan omdat degene waarmee ik ging naar Selah Sue wilde. Daarna toch nog op een afstandje van Snow patrol genoten. Echt geweldig!!!

Wij wilden ook front row gaan staan, maar daar vond mijn nek het podium toch echt te hoog voor.. Dus zijn we helemaal achterin het voorste vak gaan staan tegen het hek aan. Daar hadden we echt perfect zicht! Selah Sue (en Snow Patrol) heb ik vanaf daar bekeken, maar die viel me behoorlijk tegen. Ben blij dat ik er niet heen ben gegaan. :P

Selah Sue (en Snow Patrol) heb ik vanaf daar bekeken, maar die viel me behoorlijk tegen. Ben blij dat ik er niet heen ben gegaan. :P

Mijn smaak is het ook niet, maar als je samen gaat moet je soms wat concessies doen, he.... Anyway, ik heb het goed naar mijn zin gehad!

Meer mensen die morgen kaartjes voor Keane gaan kopen? :)

Keane gaat toch vrijdag pas in de verkoop?

Ik ben nog aan het twijfelen of ik wil :thinking:

Gaat er iemand kaartjes kopen voor Justin Bieber? :p

^Bííjjjna :P

Via tickets.keanemusic.com kun je al kaartjes kopen, maar omdat ik geen creditcard heb zal ik toch moeten wachten tot vrijdag..

Gaat er iemand kaartjes kopen voor Justin Bieber? :p

Zeker weten. Heb altijd al een gehoorbeschadiging willen oplopen door gillende meisjes! :lol:

^ Mijn nichtje vroeg serieus of ik mee wilde, ze dacht dat als ik van Coldplay hield, ik Justin Bieber ook wel leuk vond... Nee, bedankt!:confused:

Ik ben ook erg aan het twijfelen, alhoewel ik ze toch best wel eens live wil zien maar eigenlijk maar een paar nummers ken.:thinking:

^^ Hahaha, alsof Coldplay & Justin Bieber te vergelijken zijn. Je nichtje moet nog veel leren :lol:

^ En idd, dat heb ik ook! Heb ze in April bij een TVshow gezien in Engeland, en ze zijn wel serieus goed! Maar luister eigenlijk te weinig naar ze om écht naar het concert te gaan..

In Belgie geven ze deze week via radio Q Music een meet n greet weg! :D

Iemand die dit toevallig ook gehoord heeft maandag of dinsdag (tegen 18u - 18:30u)?

Ik zou willen weten wanneer en waar de meet n greet is. Want als ik niet kan gaan, heeft het ook geen zin om mee te doen, he.

Ik denk dat het voor het concert in Den Haag is.

117.jpg

link

Ik denk dat het voor het concert in Den Haag is.

117.jpg

link

Oh ja, nu zie ik het, begin september. Bedankt!

Nu weet ik dat ik al niet meer hoef mee te doen, zit dan in Amerika op vakantie.

Moet weer net lukken dat ze dan hier komen :(

Je mag meedoen voor mij ;)

haha, das een idee. Mij gewoon voordoen als iemand anders :)

Van Gaal nieuwe bondscoach

link

Interessant!