Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

Will's steun hebben we:

Will says: "I think either Holland or Spain. But you can never rule out the Germans." #coldplaylive #euro2012

• Replies 1.9k
  • Views 206k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Will's steun hebben we:

Will says: "I think either Holland or Spain. But you can never rule out the Germans." #coldplaylive #euro2012

Nou als Will het al zegt, dan komt t helemaal goed:D

Ik vroeg me trouwens af... Die Made With Love armbandjes die Chris tijdens de Viva-era droeg, waar hebben jullie die besteld? Ik heb een paar sites gevonden, maar allemaal met belachelijk veel verzendkosten... Zijn er toevallig ook sites waarbij ze uit Nederland komen?

^^ Ik heb ze bij een Nederlandse webwinkel gekocht.. Ik zal even kijken hoe die webwinkel heette..

edit: Gevonden! http://www.kiamia.nl/

Dankjewel!:awesome:Ik had laatst bijna £40 uitgegeven aan dezelfde bandjes....

De EK hit van 2012?

[ame]www.youtube.com/watch?v=b7ukUmOT36U[/ame]

:|

En dat kussen van TUC is echt stom!

Ik vind die oranjegekte echt geweldig! Zelf kennen we dat hier zo niet, de belgen zijn jammergenoeg al lang niet meer chauvinistisch. En we hebben ons ook al 10 jaar niet meer geplaatst voor een groot tornooi :laugh3:

Doe mij deze maar!

[ame]www.youtube.com/watch?v=CwLsYHzwYCA[/ame]

Ik ben al lang blij dat ik thuis zoveel kan zien! (: Nu Ben Howard! :D

Wat was Bruce Springsteen VET! Gedeelde nummer 1 met Coldplay hoor, en dat op een festival!

Gisteren naar Pinkpop geweest, eigenlijk speciaal voor Mumford & Sons en uiteraard Bruce. Man, wat heb ik genoten van The Boss. Wat een set, wat een energie en wat een sfeer! On-Nederlands haast.

Oh ja, ik heb er vanmorgen op Radio 2 in de ochtendshow van Sander de Heer kort over verteld :laugh3:

Gisteren naar Pinkpop geweest, eigenlijk speciaal voor Mumford & Sons en uiteraard Bruce. Man, wat heb ik genoten van The Boss. Wat een set, wat een energie en wat een sfeer! On-Nederlands haast.

Oh ja, ik heb er vanmorgen op Radio 2 in de ochtendshow van Sander de Heer kort over verteld :laugh3:

Ik baal er achteraf wel van dat ik niet gegaan ben... Leek me wel awesome! Volgend jaar dan maar!

Sommige concerten vergeet je nooit meer. The Boss op Pinkpop is daar nu 200% bijgekomen!

Ik ben van plan om een foto uit Ahoy uit te laten vergroten als een poster, maar kan zo geen geschikte vinden, aangezien die van mij nogal blurred waren. Ik heb laatst een thread gezien met heel veel foto's uit Ahoy, maar ben hem nu dus kwijt...:inquisitive:

Heeft iemand een linkje?

4 super dagen in engeland gehad, donderdag bij een vriend gelogeerd, vrijdag sightseeing london en vaste zitplaatsen emirates en zaterdag 1e rij X stage, super sfeer daar zeg, super om ze in hun hometown gezien te hebben!

helemaal gesloopt nu,maar ook nog vol van de enegerie van t concert,en zo in t vliegtuig naar huis!

4 super dagen in engeland gehad, donderdag bij een vriend gelogeerd, vrijdag sightseeing london en vaste zitplaatsen emirates en zaterdag 1e rij X stage, super sfeer daar zeg, super om ze in hun hometown gezien te hebben!

helemaal gesloopt nu,maar ook nog vol van de enegerie van t concert,en zo in t vliegtuig naar huis!

Aah, nice!:D

Aah, nice!:D