Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

Misschien wel, maar dan krijg je geen litho.

• Replies 1.9k
  • Views 205.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik heb 't even aan Bol.com op Twitter gevraagd, en ze zeggen dat 'ie vanaf morgen bij hen te pre-ordenen is. Ben benieuwd wat het verschil is. Als het niet heel erg veel is, koop ik 'm alsnog gewoon op Coldplay.com, maar anders neem ik de poster maar voor lief.

Voor mij hetzelfde ja. Als bol hem voor 15 euro verkoopt vind ik 25 euro toch wat te veel voor alleen de poster.

EIDT: bol.com 18 euro. Hmmm of 25 coldplay.com met kans op te laat krijgen en een poster (hoe gaaf ik hem ook vind) of 18 op bol.com. Denk toch dat ik bol.com doe...

Ik heb ook voor Bol gekozen, voornamelijk omdat ik 'm dan denk ik toch een week eerder heb.

147.jpg

:facepalm:

Nu weet ik het nog niet, coldplay.com of bol.com bestellen... :\

Facebook: Coldplay

Hello people of the Netherlands! Coldplay's upcoming concert film / live album is now available to pre-order from bol.com, from just € 17,99, at http://cldp.ly/L12bol

Should help keep alive your memories of that great night in The Hague this month...

link:http://www.facebook.com/coldplay/posts/358786577544176

Zou dit misschien een beetje een goedmakertje zijn omdat Phil ons vergeten te tweeten is? Terwijl we volgens mij best een goed publiek waren:)

• 2 weeks later...

'Viva La Vida van Coldplay beste liedje uit jaren ‘00'

Luisteraars van Radio Veronica hebben het nummer Viva La Vida van Coldplay uitgeroepen tot het beste nummer uit het eerste decennium van de 21e eeuw.

Dat meldt Radio Veronica.

De Coldplay-hit staat bovenaan de 00’s Top 500, die het radiostation van dinsdag tot en met vrijdag uitzendt. De top 5 wordt compleet gemaakt door Overcome van Live uit 2001, Girl van Anouk uit 2004, Feel van Robbie Williams uit 2002 en Nothing Else Matters van Metalllica met The San Francisco Symphony Orchestra, dat eind 1999 al werd uitgebracht.

Coldplay staat net als Anouk en U2 met vier noteringen bij de bovenste honderd. Robbie Williams blijkt met veertien notering in de ’00 Top 500 een van de meest geliefde artiesten van de luisteraars van Radio Veronica. Bløf en U2 staan elk dertien keer genoteerd en Kane twaalf maal (zanger Dinand Woesthoff ook nog eenmaal solo).

"In de zeroes is veel muziek gemaakt die absolute eeuwigheidswaarde zal krijgen", meent programmadirecteur Uunco Cerfontaine. "Acts als Coldplay en Keane, maar ook Black Eyed Peas en Lady Gaga hebben hits voortgebracht die je over twintig jaar nog steeds zult horen."

link

:wacko:

Luisteraars van Radio Veronica hebben het nummer Viva La Vida van Coldplay uitgeroepen tot het beste nummer uit het eerste decennium van de 21e eeuw.

De Coldplay-hit staat bovenaan de 00’s Top 500, die het radiostation van dinsdag tot en met vrijdag uitzendt. De top 5 wordt compleet gemaakt door Overcome van Live uit 2001, Girl van Anouk uit 2004, Feel van Robbie Williams uit 2002 en Nothing Else Matters van Metalllica met The San Francisco Symphony Orchestra, dat eind 1999 al werd uitgebracht.

Coldplay staat net als Anouk en U2 met vier noteringen bij de bovenste honderd. Robbie Williams blijkt met veertien notering in de ’00 Top 500 een van de meest geliefde artiesten van de luisteraars van Radio Veronica. Bløf en U2 staan elk dertien keer genoteerd en Kane twaalf maal (zanger Dinand Woesthoff ook nog eenmaal solo).

"In de zeroes is veel muziek gemaakt die absolute eeuwigheidswaarde zal krijgen", meent programmadirecteur Uunco Cerfontaine. "Acts als Coldplay en Keane, maar ook Black Eyed Peas en Lady Gaga hebben hits voortgebracht die je over twintig jaar nog steeds zult horen."

link

:thumbsup:

link

Cool! :D

de DVD en live cd een week geleden alvast besteld. Gaan bij de Sint-cadeautjes :smug: :dance::dance:

denken jullie dat ze op 16 november de dvd gewoon bij de freerecordshop zullen hebben?

^ik zou er even naar informeren.

Ik heb besteld bij bol; ik heb wel een beetje spijt dat ik ze vorige week niet op de officiele Coldplay site heb besteld; daar is de oplage met de litho's nu uitverkocht....:(

denken jullie dat ze op 16 november de dvd gewoon bij de freerecordshop zullen hebben?

Je moet niets bij FRS kopen, lang leve de echte onafhankelijke platenwinkel! Er zit er vast wel eentje bij jou in de buurt : )

*sorry, ik heb echt een hekel aan de FRS*

^ Ze gaven mij een kapotte Mylo Xyloto CD :(

Maar ik moet zeggen dat toen ik terug ging, ik gewoon een andere kreeg. Maar ja, liever de onafhankelijke CD zaak. Ook omdat FRS amper meer CDs verkoopt anyway, het meeste lijkt wel games en DVDs enzo :S

hahaha ''deze stoel kraakt, en deze niet'' :laugh3:

Ja!! Was fantastisch!

Leuk Joszwa ik was er ook!! Waar stond/zat je? Ik op 't balkon! Ik vond het een mooi concert. Wel vreselijk geluid.

Absoluut de beste van de avond vond ik bedshaped!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ilEqEYh1ocg]Keane - Bedshaped - YouTube[/ame]

Ik baal wel enorm dat ik de tweede toegift heb gemist, zo stom! We waren al weg! :( Gewoon Queen gemist, terwijl ik HOU van Queen

Wij stonden bijna vooraan, vierde rij ofzo! Ik vond het ook erg tof, qua show was het niet veel maar Toms stem is geweldig! Het tweede toegift verraste mij ook, maar aangezien de zaallichten nog niet aangingen wilde ik nog niet weggaan. :D

Het geluid was tijdens Zulu Winter verschrikkelijk ja, maar was tijdens Keane zelf wel goed toch? Of hoorde ik het niet omdat ik het te veel naar m'n zin had :D. Ik vond Try Again prachtig mooi! Silenced By The Night was m'n hoogtepunt, iedereen zong het mee!

hahaha ''deze stoel kraakt, en deze niet'' :laugh3:

Haha, en dan allebei van die blauw-wit gestreepte shirtjes aan :stunned:

Zie liever het FlowerPower shirt van Chris :-)

De nieuwe Coldplay (volgens Giel Beelen in DWDD)

[ame]www.youtube.com/watch?v=mtf7hC17IBM[/ame]

Ik hoor het niet zo eigenlijk :\

kvin ze wel goed

en ergens kan ik Giel volgen, als hij het over rustige emotionele muziek heeft