Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

He, ik wist niet dat er ook een Nederland topic was, wat leuk! :)

• Replies 1.9k
  • Views 205.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Viva la vida bij VVD feestje, als intro toespraak Mark Rutte :\

Sowieso vind ik Nederlands concertpubliek altijd vrij tam in vergelijking met het buitenland. Ik ben afgelopen zomer een week op het Sziget festival in Boedapest (Hongarije) geweest en daar was de sfeer echt een week lang uitzinnig, zelfs bij matigere acts. Hoewel de sfeer op het Malieveld (en in Ahoy afgelopen december trouwens ook) wel bijzonder goed was! :)

In vergelijking met Britten zijn Nederlanders zijn gewoon onbeschoft.

Viva la vida bij VVD feestje, als intro toespraak Mark Rutte :\

Daar hebben ze echt goed over nagedacht:

Never an honest word

But that was when I ruled the world

:lol:

Ik hoop dat ze snel weer deze kant o komen!!!!

Ik hoop dat ze snel weer deze kant o komen!!!!

Snel als in 2/3 jaar? :laugh3:

Daar hebben ze echt goed over nagedacht:

Never an honest word

But that was when I ruled the world

Bwahahahaha!

Om eerlijk te zijn heb ik Coldplay nog nooit in Nederland gezien, dus ik kan het niet vergelijken. Maar tripjes om bands te zien vind ik nooit erg!

Dus het is niet zozeer de vraag wanneer ze in Nederland optreden als wanneer ze in Europa optreden! (en de vraag wanneer ik ook zou kunnen ... maar dat is een andere kwestie :S)

Veel nieuwe Nederlanders aangemeld sinds het concert hier :D

Kijkt er iemand wel eens naar National Geographic? Ze hebben een programma Made in NL en in het promofilmpje van het programma lijkt het net alsof er wordt gezegd Made in hell. Is it just me? :\

Kijkt er iemand wel eens naar National Geographic? Ze hebben een programma Made in NL en in het promofilmpje van het programma lijkt het net alsof er wordt gezegd Made in hell. Is it just me? :\

Ja ik kijk regelmatig naar NG maar het was me nog niet opgevallen! Nu ga ik er op letten in het vervolg hihi (dan hoor ik het vast ook)

Ha mensen! Nu ik zo ongeveer twee weken in mijn eigen huis opgesloten zit (verbouwing), heb ik de hoop dat ik me op dit forum toch wel enige uurtjes kan vermaken...

En ik heb geen tv nu, dus kan helaas ook geen NG gaan kijken om die reclame aan onderzoek te onderwerpen.

Het hoedje van de Koningin

420003.jpg

420003.jpg

Zoek het vogeltje!:laugh3:

zelfs het vogeltje wilde er niet in blijven wonen! wat is het toch met die vrouw en de extreme hoeden?!

En dan nog even een soort van "off topic" weet iemand van jullie een link naar een video van het volledige concert op het malieveld??

420003.jpg

:stunned: goed dat ze da hier niet doen

zelfs het vogeltje wilde er niet in blijven wonen! wat is het toch met die vrouw en de extreme hoeden?!

Ik vind het eigenlijk best een normale hoed...

En dan nog even een soort van "off topic" weet iemand van jullie een link naar een video van het volledige concert op het malieveld??

Heb je al op YouTube gekeken?

Een video? Ik heb tot nog toe alleen de audio weten te ontdekken? Of gewoon losse video's op Youtube?

Ik vind het eigenlijk best een normale hoed...

Heb je al op YouTube gekeken?

Ja maar daar vind ik alleen losse video's :(

Ja maar daar vind ik alleen losse video's :(

Really? Want er staat een (gemonteerde) video van ongeveer 50 minuten op YouTube. Oke, niet het volledige concert maar het is in ieder geval iets.

^gebeurt wel meer met concerten hoor :nice:[/color]

I know, maar had niet het idee dat dat bij een regulier concert ook gebeurde. Meer bij festivals of echte broadcasts..

HEMA de musical? :wtf:

link

HEMA de musical? :wtf:

link

Dansende rookworsten en tompouces... :inquisitive:

Veel nieuwe albums de laatste tijd. Mumford & Sons, Muse, The Killers, Two Door Cinema Club, The xx, etc.

Wat vinden de Nederlanders/Vlamingen er van?

Don't forget about The Vaccines and Spector!

^ I heb ze beiden gedownload maar nog niet naar geluisterd.... wil eerst Muse horen en wederom Mumford & Sons want die voelt als een groeier.

The XX: Erg goed.

The Killers: Eh, moet er nog een paar keer naar luisteren voordat ik eruit ben.

Band of Horses: Ouch, dat stond me echt niet aan.

Pas uitgekomen en ook de moeite waard:

Efterklang - Piramida (rustige muziek, heerlijk harmonisch maar ook treurig, beetje te art/experimenteel voor de meesten)

Ariel Pink's Haunted Graffiti - Mature Themes (gestoorde muziek, als je niet houdt van lyrics zoals 'testicle bombs' en 'maturbators a whore' niet aan beginnen, maar muziekaal zo goed!!!)

The Raveonettes - Observator (old fashion rock(&roll), tweestemmig en stelt nooir teleur)

Grizzly Bear - Shields (indie rock)

Animal Collective – Centipede Hz (ook redelijk gestoord - ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven :S)

Nederlandse (web)winkels zullen de Coldplay Live 2012 DVD ook wel gaan verkopen toch? Dan is het denk ik goedkoper om ze daar te kopen, en je zult 'm ook wel eerder hebben (want 16e uit in NL, 19e pas wereldwijd). Of denk ik nu verkeerd?