Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

Ga je alle drie de dagen?

Nee, daar kon ik helaas geen medegangers voor vinden. Alleen maandag dus, maar wel onwijs veel zin in Mumford And Sons en Bruce Springsteen :).

Afgelopen week trouwens ook tickets voor Rockin' Park gekocht, met Snow Patrol en Elbow. Ik ben dus weer tevredengesteld :p

• Replies 1.9k
  • Views 206k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Veel plezier alvast!

Dankje!

Warning Sign op 3FM nu, A Rush OBTTH staat op #23 van de Hemelse 100 (beste albums ooit gemaakt). Straks nog Viva la Vida ODAAHF op #4 rond 18:30 en een albumspecial van Parachutes (#54) ergens tussen 19:00 en 22:00.

^Jaaa ze draaien nu Strawberry Swing!

Oh fuck hij werd afgekapt. :|

Super dat ze eindelijk eens niet de grootste hits van al die albums draaien. Normaal is het enorm voorspelbaar, maar vandaag niet.

Wauw, heb deze thread nooit gezien...

Ik vroeg me trouwens af of ik de enige ben die dagelijks weg zit te strepen hoe lang het nog duurt tot 6 September?

Ik vroeg me trouwens af of ik de enige ben die dagelijks weg zit te strepen hoe lang het nog duurt tot 6 September?

Nee, je bent zeker niet de enige......

Ik heb ook kaarten voor Rockin' Park, zie er echt naar uit om elbow live te zien:smug:.

Nog steeds geen vrij van school kunnen krijgen 6 september.....

Nee, je bent zeker niet de enige......

Ik heb ook kaarten voor Rockin' Park, zie er echt naar uit om elbow live te zien:smug:.

Nog steeds geen vrij van school kunnen krijgen 6 september.....

Nah, ik ook niet. Maar dat maakt niet uit...:sneaky:

Wauw, heb deze thread nooit gezien...

Eerst twee keer London, dan Detroit, hopelijk New Jersey en daarna ga ik aftellen voor Den Haag :lol:

Jaja, ik heb zin in Pinkpop! Ga alleen de maandag, maar wat een mooie dag beloofd het te worden. En ook het weer lijkt mee te gaan zitten! :D

Eerst twee keer London, dan Detroit, hopelijk New Jersey en daarna ga ik aftellen voor Den Haag :lol:

Aah, lucky you!

Ik ga van tevoren nog naar Racoon en misschien Bløf, maar wauw, zo vaak Coldplay? En dan ook nog in Londen!:D Dat is echt mijn grootste droom...

ook ik ben af aan t tellen voor london, we gaan de 2e juni,maar de 29e al heen om nog wat van london te zien en vrienden te bezoeken. echt mega veel zin in.

vond september nog ff wat te lang duren ;)

Ik ga nu ook op 1 juni naar het concert in London!

Ik ga nu ook op 1 juni naar het concert in London!

had ook nog zitten twijfelen ;) maar mijn lijf is niet zo best en dan was ik denk ik zaterdag al half dood geweest en we willen ook nog wat van london zien,vriendin is er nog nooit geweest, dus we gaan de 1e juni wel via de radio luisteren.

Ik kreeg vanmiddag een mailtje van Oxfam dat ik voor ze kan werken en dan kan ik daarna het concert zien. Ook op maandag maar ik heb net eergisteren kaartjes gekocht, aargh! Misschien dat ik die ga verkopen maar dat weet ik nog niet zeker.

Ik kreeg vanmiddag een mailtje van Oxfam dat ik voor ze kan werken en dan kan ik daarna het concert zien. Ook op maandag maar ik heb net eergisteren kaartjes gekocht, aargh! Misschien dat ik die ga verkopen maar dat weet ik nog niet zeker.

die kaarten kun je vast wel verkopen! leuk dat je dan alle dagen kunt!

ik kon t niet laten na de beelden van porto en heb net vaste zitplaatsen voor de 1e juni gekocht ;) als ik dan gesloopt moet,dan maar goed. voordeel ervan is dat we pas laat heen hoeven en we zo t hele gebeuren eens van een afstand kunnen zien.,

waren ook nog es 1e rij plaatsen in dat vak,dus blij mee!

Iemand bekend met Mama Appelsap? Er zit er eentje in Coldplay - Amsterdam en sindsdien hoor ik niet meer de originele songtekst maar de Mama Appelsap, zo irritant! Damn you 3 FM! :whip:

Iemand bekend met Mama Appelsap? Er zit er eentje in Coldplay - Amsterdam en sindsdien hoor ik niet meer de originele songtekst maar de Mama Appelsap, zo irritant! Damn you 3 FM! :whip:

Die van Amsterdam ken ik niet... Er is er ook een van The Scientist. Die is vreselijk irritant:p

En trouwens ook een van Christmas Lights, die ik eigenlijk nergens op vind slaan...

De Mama Appelsap van Amsterdam is:

mijn poes in je tuin ipv not pushing you down

Die van Amsterdam ken ik niet... Er is er ook een van The Scientist. Die is vreselijk irritant:p

En trouwens ook een van Christmas Lights, die ik eigenlijk nergens op vind slaan...

Die van Christmas Lights idd.. ik hoor hem niet hoor! link:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=8sd1sqt-CBk][Timur Open Radio] Mamma Appelsap: Coldplay - Christmas Lights "Gooi die flikker in de plomp" - YouTube[/ame]

De Mama Appelsap van Amsterdam is:

mijn poes in je tuin ipv not pushing you down

Well done, Mama Appelsap. U just ruined one of my favourite songs:P

Maar hij is best geniaal:awesome:

^ Ik had 'm nog wel in een spoiler gezet! Eigen schuld, dikke bult :p

^ Ik had 'm nog wel in een spoiler gezet! Eigen schuld, dikke bult :p

Ja, je hebt gelijk:P Ik ben gewoon te... nieuwsgierig:p

Leuke reclame!

[ame]www.youtube.com/watch?v=VS45ZNFHqTc[/ame]