Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

Dat is een oefenwedstrijd toch? Dan mag het ;)

• Replies 1.9k
  • Views 206k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Haha ja telt voor niets. Behalve de eer van de lage landen natuurlijk! :P

Wij hopen vooral om ons daarna eindelijk eens te kunnen plaatsen voor een groot tornooi. Ik wil ook wel eens echt kunnen supporteren op een WK, dat is al heeeeel lang geleden

EK 2000 en WK 2002, hoog tijd inderdaad. Go Rode Duivels!

Maar aan het palmares van de Nederlanders zullen we wel nooit kunnen tippen hoor. Wat denk je trouwens, Van Marwijk buiten?

Bedoel je ontslag? Goede vraag, het zou kunnen dat hij de eer aan zichzelf gaat houden.

Het ligt natuurlijk niet aan hem dat ze er nu al uit liggen, maar ik denk, doordat hij zo lang gewacht heeft om Huntelaar in de basis te zetten, hij heel wat kritiek én de publieke opinie tegen zich gaat krijgen. Dan is het misschien beter dat hij zelf een stap opzij doet.

Het is niet volkomen te wijten aan hem maar hij had zeker een aantal dingen anders/beter kunnen doen. Ik ben benieuwd wat er morgen in de kranten staat!

Het is niet volkomen te wijten aan hem maar hij had zeker een aantal dingen anders/beter kunnen doen. Ik ben benieuwd wat er morgen in de kranten staat!

Er zullen de komende dagen wel nog verhaaltjes in de krant komen van hoe de sfeer eigenlijk echt was en wie ruzie had met wie

Er dook gisteren al zo'n verhaal op, een van de spelers schijnt de teamarts geslagen te hebben!

Er dook gisteren al zo'n verhaal op, een van de spelers schijnt de teamarts geslagen te hebben!
:stunned:

Ik kwam uit België, doodmoe. Ben gaan slapen i.p.v. voetbal kijken. Zag vanochtend dat ik niks gemist had, hahaha!

Ik vond het trouwens leuk te zien dat in België ze Nederland aanhingen ondanks de laatste tegenslagen. Café's oranje versiert! Oh arm, die moeten nu ook wel de pest erin hebben. Tenzij .... misschien dan dit inderdaad meer hoop geeft aan de Belgen, dat de wedstrijd tegen Nederland ze eens flink wat kunnen laten zien.

:stunned:

Ik kwam uit België, doodmoe. Ben gaan slapen i.p.v. voetbal kijken. Zag vanochtend dat ik niks gemist had, hahaha!

Ik vond het trouwens leuk te zien dat in België ze Nederland aanhingen ondanks de laatste tegenslagen. Café's oranje versiert! Oh arm, die moeten nu ook wel de pest erin hebben. Tenzij .... misschien dan dit inderdaad meer hoop geeft aan de Belgen, dat de wedstrijd tegen Nederland ze eens flink wat kunnen laten zien.

Haha ja, we hebben zelf niemand om voor te supporteren en achja liever Nederlands dan de Fransen (snobs) en de Duitsers (zij hebben ons uitgeschakeld). Maar de kritiek hier was ook niet mals hoor. Vooral veel leedvermaak wel. Zelfverklaarde favoriet eruit in de 1e ronde, daar wordt natuurlijk wel mee gelachen (vooral omdat we zelf ambitieloos zijn en als we ons ooit zouden plaatsen zelfs niet zouden durven uitspreken dat we de groepsfase overleven)

Nu de Duitsers maar supporteren, man wat een klasse ploeg is dat.

Spain! (and Germany)

Can't we have both? :sneaky:

Het Wilhelmus heeft beide :D

Ah! Inderdaad! :D

Ik vertaalde het lied eens voor mijn vriend die Spaanstalig is en in Duitsland heeft gewoond en die was zo van "WTF?"

Als Spanje tegen Duitsland moet, dan weet ik het niet meer :bomb:

:lol:

Als Engeland niet door gaat weet ik het ook niet meer :\

Ik heb geen zin om het te vertalen dus post ik het gewoon hier :p

Directeur Ziggo Dome heeft zinnen gezet op Coldplay en Metallica

Danny Damman, directeur van Ziggo Dome, ziet het wel voor zich dat de bands Coldplay en Metallica een concert gaan geven in de nieuwe concertzaal in Amsterdam Zuidoost. 'Die vullen wel twee avonden', zegt hij in Spits.

De directeur vertelt dat hij een hele waslijst van grote artiesten heeft die makkelijk een avond in Ziggo Dome kunnen vullen. Als voorbeelden noemt hij Metallica en Coldplay.

Op dit moment zijn nog lang niet alle concerten in Ziggo Dome, met een capaciteit van 17.000 bezoekers, uitverkocht. Maar daar maakt Damman zich geen zorgen over. 'Beleving' is volgens hem het sleutelwoord. 'De zaal is helemaal donker, waardoor de artiest overal in de zaal, van de tweede ring tot de staanplaatsen, goed te zien is. Ook de led-verlichting buiten de zaal springt in het oog. Ze noemen Ziggo Dome nu al Las Vegas aan de Amstel', aldus Damman.

link

Doe mij maar Spanje. Individueel meer klasse dan Duitsland (Duitsland heeft vooral een sterk collectief)

Italia!! Dat verdienen ze wel!

Engeland ligt eruit dus dan ga ik nu voor Spanje : )