Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Finnish Fans

Featured Replies

Tää sivu on kyllä jumittanut tänään ihan kunnolla..

Oonkohan mä nyt sit ymmärtäny oikein että mulle on laitettu joku smilerajoitus? :D Jos ei teillä muilla tuu tollasia yhden kuvan rajotuksia..

• Replies 868
  • Views 71.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Onpas jänskän näköistä täällä.. Vähän sekava olo vielä. Ehkä tähän tottuu. Yritin saada hymiöt takasin, mutta en näköjään onnistunut :P

No nyt ei tullut mitään häikkää :) Tässä on varmaan joku limitti, että tietyn ajan sisällä saa postittaa tietty määrä hymiöitä tai jotain.

Hip hei! Ei enää väliaikaista foorumia! :D

Kyllä tähän on yllättävänkin nopeesti tottunu,vähän kyllä noi ei-perustoiminnot on vielä hakusessa :p Ihan tylsää olla lomalla flunssassa :( eilen vielä oli kuumettakin siinä 38 hujakoilla.Nyt ei oo enää kuumetta,kauhee yskä vaan :dozey:

• Author

on kyllä tosi ihanaa kun noi vanhat postit tuli takasin :):)

Mäkin olen varmaan tulossa kipeeks.. oon kyllä sairastellu koko talven et kyllä alkais pikkuhiljaa riittään. :P tosin mulla on lihaksetkin ihan kipeet kun olin koko viikonlopun töissä et ei senkään takia oo olo ihan mahtavin :D

Mä en oo onneksi kunnolla kipeänä... vielä... saa nähä koska saan äidiltä tartunnan... en kyllä haluais tulla kipeäksi... en ollenkaan :(

eilen sattumalta löysin ylex:n x-stagelta Yellowishin (tai Ellan) :smiley: Aika hyvin siellä kyllä oli coldplay porukkaa! ihan yllätyin. Siellä oli kyllä joku toinenkin edustamassa coldplaying.com:a.. kukahan se oli :D?

• Author

haha ;) en käy siellä melkein koskaan päivittämässä sitä profiilia.. :D Sulkyn tiedän Demistä...

Zeoir, se toinen X-stagelta oon mä!! :D maailma on pieni.. :P mäkään en kyllä oo vähään aikaan siellä käyny, blogiakin oon kirjottanu vaan pari kertaa. Milläköhän nimellä mä edes oon siellä.. varmaan samalla kun tuo mun meseosoite :)

haha,näyttää vähän hassulta kun menee tonne x-stagelle ja siellä reunassa näkyy ketkä on online ja sit siellä on Yellowish..tuntuu että olevinaan tuntisin sut,vaikken tunnekkaan. :lol:

niinhän se vähän on että samat suomalaiset coldplayfanit tulee vähän joka paikassa vastaan,kun ei suomessa (harmi vaan) kuitenkaan niin paljon oo ns. aktiivisia coldplayfaneja. Toisaalta hyvä,niin ei tule niin kovaa tunkua eturiveihin jos ne tulee tänne keikalle :sneaky:

Niin, toivottavasti ei tuu kovaa tunkua et me kaikki sit mahdutaan sinne eturiviin :D:D

niin... päästään sitten eturiviin kun kukaan muu ei halua :P (jos ne nyt ensin tulis tänne...)

Tai sitten sinne keikalle tulee vaan jotain ihme ihkuttelijoita jotka "rakastaa" kaikkea mitä vaan radiosta tulee ja mikä listoille pääsee...

• Author

haha niin :) oon ihan tyytyväinen että Coldplay ei oo mikään megasuosikki täällä.. :D

Nii-in.. mutta toisaalta se varmaan vähän hankaloittaa tota keikan järkkäämistä..

onhan se ihan kiva, ettei kaikki kuuntele samaa musiikkia... en voi esimerkiksi ymmärtää kun ihmiset kuuntelee niin kamalasti heviä... mä en voi sietää sitä "meteliä" :P

En mäkään jaksa kuunnella heviä :D ja joku tommonen kone -ja tanssimusiikki ei kyllä toimi mulla missään muualla kun baarissa :D

Minä taas siedän kyllä jonkun verran heviä vaikken kylläkään voi montaa kappaletta kuunnella putkeen :p Mutta onhan se hyvä ettei kaikki oo ihan innoissaan coldplaysta vaan sen takia että ne nyt on voittanu ihan hyvin noita palkintoja ja saanu lista ykkösiä. Parempi että on vähän pitempi kestosia faneja kun paljon lyhytkestosia

Joo.. säälittäviä ne semmoset jotka antaa listojen "päättää" niiden puolesta mikä on hyvää musiikkia ja mikä ei. Ja onhan se kiva että Coldplay on menestynyt ja päässyt listoille ja voittanut vaikka mitä mutta se toisaalta tuo bändille ihan toisenlaisia "faneja" kuin mitä bändi ehkä edes haluaisi.