Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

kyllä kyllä..niinkun tästä nyt on ennekin ollut puhetta niin kaiken maailman uniklubit ja negativet sais kyllä minun puolesta heivata ihan jonnekkin hevonperseeseen. Ihan hävettää tuolla kun kuulee kun jotkut ihme "coldplay fanit" juttelee coldplaysta ja sanoo olevansa tosi luokan faneja ja että ne tietää tosi paljon bändistä vaikka ne ei suurin piirtein muista edes niitä listabiisien nimiä..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Joo ei :D mua ei väsytä vielä yhtään, nukuin 13 tuntia viime yönä :D väsytti illalla töiden jälkeen ihan sikana, hyvä kun pysyin Amazing Racen ajan hereillä :D sit kaaduin sänkyyn ja heräsin vasta yhdentoista jälkeen :) ihana kun saa nukkua myöhään näin lukulomalla!

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaahas täälä on paikat muuttuneet sitten viime näkemän.

 

No, tämä taitaa nyt olla sitten eka viesti minkä OIKEASTI lähetän tänne että joo hei vaan oon Sussu ja niin.

 

Apua missä on hymiöt?

Link to comment
Share on other sites

Menkää tuonne User CP-juttuun' date=' sieltä Edit Options, selatkaa ihan alas ja siellä on Miscellaneous Options ja Message Editor Interface. Siitä valitsette sen alimmaisen eli Enhanced Interface-Full WYSIWYG Editing. Sillä mä ainakin sain noi hymiöt :)[/quote']

 

^hymiöt

hei ja tervetuloa :D

Link to comment
Share on other sites

Onko täälä joku automaattinen signature jos ei oo laittanut omaa? Järkytyin vaan tuosta "Coldplay is amazing".

 

Kun tuossa aiemmin puhuitte tuosta että miten on hyvä ettei Coldplay ole megasuosittu, niin oon kyllä aivan samaan mieltä.

Se on niin helpottavaa huomata miten kaikki Uniklubi-kirkujat tuskin tietävät Coldplayta, tai ainakin sanovat että niiden musiikki on huonoa ja tylsää.

 

Coldplay ei todellakaan ansaitse mitään järkyttävää teini-ihqutusta.

Link to comment
Share on other sites

Mullakin on nälkä... :P eikä meillä oo mitään ruokaa, enkä jaksa kävellä kauppaan asti eikä meillä oo autoo pihassa niin en voi mennä silläkään... mä varmaan kuolen nälkään täällä :D

Hmm..mun pitäis kovasti lukee kirjotuksiin mut täällä mä aina vaan hengailen :D

Link to comment
Share on other sites

Kauheasti ilmestyy uutta tekstiä.. Vois ehkä mennä pyörimään muuallekin kuin tänne. Olla sosiaalinen :dozey:

 

Jotenkin kauheen uuvuttava tämä lukuloma. Pitäis lukea historiaa ihan älyttömästi, mutte ei vaan jaksa. :drummer:

Link to comment
Share on other sites

Sama täällä, hissaa pitäis lukee. Jotenkin kauheen kuuloinen toi uus ainereaali kun ei voi enää tehdä esim. paria kysymystä jostain aineesta ja loppuja toisesta. Pitäis hallita toi yks aine kokonaan.. :P ei tuu mitään... mä en oo juurikaan vielä ees lukenu, kirjat heitin jo nurkkaan ja päätin lukee vaan muistiinpanoja :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...