Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Finnish Fans

Featured Replies

• Author

juu yritin tehä kemman työselostuksia, mutta oon tainnu pudota kärryiltä, kun olin kipeenä..

• Replies 868
  • Views 71.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mä koko ajan yritän keksiä kaikenlaisia tekosyitä ettei tarvis lukee.. nytkään mä en voi lukee kun on niin myöhä et mä en varmaan pystyis keskittymään kunnolla :D:D

• Author

mä taas saan ihme älynväläyksiä illalla.. nytkin hoksasin yhen kemman jutun, jota oon tässä miettinyt viimeset kolme tuntia :D

Pitäsköhän munkin sit lukee iltasin? Mutkun mä en pysty ikinä keskittyyn, oli sitten yö tai päivä!! Jotenkin sitä nyt varsinkin, kun lukio on lopussa, niin ei malta enää lukee vaan odottaa vaan että kohta se on ohi eikä tarvi enää stressata :)

voi voi, tämähän tippuu ihan vauhilla, nyt meidän pitää ryhdistäytyä!

• Author

juu! noniin mitäs kuuluu? :D mulle kuuluu hyvää :) kohta on tuhat postia täynnä! :D

erm.. tulee vähän pieni olo nuiden sinun posties rinnalla, mutta näin muuten ihan hyvää kuuluu nuhaa lukuunottamatta :D

Jospa mulla tulis kohta 2700 postia täyteen :tongue: täytyy tässä vähän vielä odotella...

poskiontelon tulehdus on tosi ikävä... onneksi mulla meni se ohi (joskus kauan sitten...) ilman suurempaa vaivaa...

Poskiontelon tulehdus on kyllä aika ilkee :/ Toivottavasti sulla ei nyt kuitenkaan oo sitä! :smiley:

• Author

toivotaan :( sattuuvaan tuohon poskeena aina välillä sillain vihlovasti...

kannattaa käydä lääkärissä jos se pahenee...

:D hyvä, sitten selviää mikä se on...

what is hardest to learn?

swedish or finnish?

eheh

I think Finnish is harder to learn than swedish because swedish is more similar to english than finnish :D :)

• Author

nääh.. en sitten tänään menekkään lääkäriin.. vaan huomenna..

Yeah, Finnish is harder :smug:

Toivottavasti paranet pian yellowish

Ja taas oli järkytyksen paikka kun tulin tänne.. :P nyt tää on kai samanlainen kuin sillon ennen sitä väliaikaista boardia.. :) tää on nyt vaan niin kirkas et heti rupes silmiin sattuun kun tän avasin :D mut kyl tähän taas tottuu, rupee vaan nähän kyllästyttään kun alkaa oleen joka päivä erinäköinen tää paikka..

Finnish is harder to learn that Swedish, definately... Swedish is actually an easy language to learn... it's rather similar to English and German... (German isn't an easy language btw :P)

Ihanaa kun tuli tää tummansininen väri takasin! Tää ei satu silmiin ja on tarpeeksi selkeä :D

kyllähän tätä ns. skiniä saa vaihettua kun rullaa ihan alas ja sitten vasemmassa alareunassa on semmonen laatikko josta voi valita minkä skinin ottaa :smiley: ja myös tuolta omista asetuksista "Edit options" ja ihan viimenen taas "Forum skin" ja siitä voi valita

ookoo.. :P kyl taidan kuitenkin jättää tälläseks, onhan tää tavallaan aika kotoisa. :)

Taidan mennä Simpsoneita katsoon..