Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En vieläkään osaa päättää, että mitä mieltä tuosta Hardest Part -videosta pitäis olla... olin vähän pettyny kun siitä tuli neljäs single, se oli just se biisi josta sitä nyt ei ainakaan pitäny tulla... ja tuo video:stunned: yhtäaikaa naurattaa ja puistattaa...

Link to comment
Share on other sites

kyllähän pojat siinä videolla hyvältä näyttää mutta sitten se tanssijapariskunta on asia erikseen..:confused:

no kaiketi siitäkin rupee ajan kanssa tykkäämään (kai) tai sitten tuo on vaan ensimmäinen coldisvideo mistä en tykkää..

mullakin on kyllä kieltämättä vähän vaikeuksia olla minkäänlaista mieltä siitä,ei oikein tiiä pitäskö itkee vai nauraa :thinking:

Link to comment
Share on other sites

coldplayer ei jostain syystä toimi mun koneessa:angry: mutta onneks joku ihana ihminen oli laittanu sen videon tuonne multimedia -sivulle:) niin paitsi että tuo video on lievästi "hämmentävä":confused:

 

mikä muuten on teidän ihmisten suosikki-Coldplay-video? en tiä olenko edes nähny niitä kaikkia mutta GPASUYF on hyvä...:cool:

Link to comment
Share on other sites

Mä en oo vielä nähny the hardest partia... saa nähä katonko sitä ollenkaan kun kaikki on vaan haukkunu sitä :P

 

En oo todellakaan nähny kaikkia coldplay-videoita etten kauheesti voi mennä sanomaan suosikkiani...

Link to comment
Share on other sites

Oltiinpas "me" tiputtu alas...

 

Joo, Fix You on hyvä myös :)

Tosiaan, kävin katsomassa ton The Hardest Partin ja omituinen oli, myönnetään :P

 

Ihanan vapaa olo kun kirjotukset on ohi, maanantaina oli viimeinen koe :) nyt sitten pitäisi päättää mihin kouluun haen vaikkei se tuon todennäköisen välivuoden takia niin tärkeää olekaan.. kunhan johonkin haen mikä vähänkin kiinnostaa. Ei oo enää paljoa aikaa kun hakuaika päättyy muistaakseni ens viikon perjantaina.

Link to comment
Share on other sites

toivottavasti Coldplay ei tosiaan oo menossa tuolla Hardest Part -tyylillä jatkossa... ottaakohan ne sitä edes kovin vakavasti kun eivät esittäneet sitä edes tuolla Juno Awardseissa, vaikka se on uus single :dozey:eikös niiden ollu tarkotus mennä enemmän johonki elektronisen musiikin suuntaan, tosin en oo varma onko se välttämättä paljo parempi..:thinking:

 

toivosin että tulossa ois enemmän jotain Low tai Things I Don't Understand -tyylistä musiikkia, jos johonki suuntaan pitää olla menossa.. jos ne tekis uuden AROBTTH -levyn niin siitä tulis tosi paljo kritiikkiä, vaikka se levy on ihan uskomattoman hyvä.. mut jos pitää kerran uudistua..

Link to comment
Share on other sites

No, en minä usko että ne saa kovin huonoa musiikki aikaseks että oon ihan turvallisin mielin :) Oon kyllä ihan innoissani Things i don't understand:stä, ja olis kyllä hyvä jos jotain just sen tyyppistä olis tiedossa! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...