Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eipä taida olla:( no mutta jos tänne joku viel tänä iltana tulee niin muistakaahan tuo Grammy-lähetys:smiley: Coldplayta Suomen tv:ssä :guitarist: :cool4: harmittaa tosin niiden puolesta kun ei tullut sieltä palkintoja..

 

Grammyjen uusinta taitaa muuten tulla keskiviikkona..

Ai niin ja abeille onnea kirjotuksiin:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Hei sain todellisen älynväläyksen tuossa yhtenä päivänä. :laugh3:

 

Lähetin ylex:n x-ryhmälle palautetta, ja sanoin että jos ne IKINÄ saa mahdollisuuden tavata Coldplayta tai niiden manageria tai levy-yhtiön edustajaa tai vaikka keikkaroudaria tai ihan ketä vaan niiltä niin tehkööt selväksi että kyllä täältä pohjolan viiden miljoonan hihhulin ja parin jääkarhun keskeltä ihan kelpo keikkayleisö saataisiin kasaan. :laugh3: saa nähdä toimiiko... hehe.

Link to comment
Share on other sites

Hyvä hyvä Sulky! Mä jo ilmaisin mielipiteeni aiheesta demi.fi:ssä. Hyvä juttu siis :smiley:

 

Miten muuten meni muilla abeilla äikän eka osa? Mistä aiheesta kirjottelitte? Mä kirjotin ykkösestä ja en kyllä yhtään tiedä miten meni.. :uhoh:

Link to comment
Share on other sites

Hienoa Sussu :thumbsup:

 

Toivottavasti toimii:smiley: ois kyllä hienoa jos ne yrittäis saada kiinni Coldplayn tai tosiaan edes jonkun tyypin joka jotenki vois saada ne ainaki harkitsemaan Suomen keikkaa:smiley:

 

Katsoiko muuten joku Coldplayn grammy-esityksen? Aina hieno nähdä kun Jonny oikein kunnolla irrottelee lavalla:cool4: Jonny boy:guitarist:

Chris: "So on national television he's about to do his business" :lol:

Link to comment
Share on other sites

Heipä hei taas, enpä oo muutamaan päivään kerenny täällä käymään.. :P

 

Höh, mä unohdin ihan sen Grammy-jutun. Noh, mulla on kai se esitys koneella :)

Juuli, mä kirjotin siitä vitosesta, missä piti verrata Jeesuksen ja Osama bin Ladenin puheita :D kai se ihan ok meni.. :P toivottavasti. Nyt pitäis kovasti lukee hissaa huomiseks mut ei tuu taas mitään.. mä aattelin et jos nyt ei mee niin hyvin niin ehkä mulla olis syksyllä enemmän motivaatiota niin käyn sit uusimassa ton reaalin sillon. Kunhan pääsis nyt läpi et sais juhlat pystyyn :D

Hitsi, mä olisin niiiin halunnut olla sunnuntaina siellä Mew:n keikalla. Mullahan oli sinne jo lippukin valmiina mut en sitten viitsinyt mennä kun maanantaina oli äikän yo-koe ja olis siellä Hesassa mennyt kuitenkin aamuyön puolelle. Hemmetin kirjotukset :P Mun veli oli siellä, oli kuulemma ihan sikahyvä keikka :) Noh, ne tulee kuulemma Ruisrockiin kesällä, vois ehkä harkita menemistä jos sinne tulis vielä jotain muitakin hyviä bändejä. Egotrippi on ainakin siellä :) Vähän tekis mieli mennä johonkin ulkomaille festareille kun ei tänne Suomeen ikinä eksy mitään hyviä bändejä.

 

Hmm.. noista fobioista, mä ainakin pelkään aina kun mä ajan autolla motarilla et ovi aukee :D ja muutenkin motarilla aina jännittää sen yhden pyörähdys-penkkaan ajo -episodin jäljiltä.. sit mä pelkään aina et mä nukun aamulla pommiin, sen takia mulla on vähintään kaks herätyskelloa aina soimassa :D ja ukkosella mä pelkään käydä vessassa tai käyttää vesihanaa kun åelkään et saan sähköiskun :D

Joo, ja sit mä pelkään kaikkea veteen liittyvää, eli laivoja (ei silti mitään ongelmaa käydä risteilyllä, mä pelkään niitä vain ulkopuolelta :D), merta, järviä, kaloja, kaikkia epämääräisiä vesikasveja, mutapohjaa... kaikea mahdollista :D

Link to comment
Share on other sites

Mulla on kyllä kaikelaisia outoja tapoja... en jaksa edes ruveta luettelemaan kun olen sellanen sekopää... en kaikkia edes muista... :D

 

Fobioita? Ei varsinaisesti, mutta pelkään merta ja todella korkeita paikkoja... Ei mitään pahoja pelkoja ole, vaan sellasta epämäärästä epämukavuuden tunnetta...

Link to comment
Share on other sites

pahin fobia mulla on ehdottomasti hämähäkeistä ym inhottavista ötököistä.. hyih...jos lattialla on vaikka roska niin mä heti ekaks näen siinä jonkin ötökän... mä odotan jo kesää mut pahin puoli siinä on kaikenlaiset pikku mönkiäiset..

Link to comment
Share on other sites

Ai niin, mä unohdin muuten mun pahimman pelkoni! Se liittyy silmiin. Mä pelkään kaikkea silmiin liittyvää. Mulla on silmälasit ja haluaisin piilarit mutta en oo toistaiseks vielä pystynyt kun en pysty kuvittelemaankaan sitä silmiin koskemista :D mulla tekee tiukkaa sekin jos on vaikka ripsi silmässä ja se pitää ottaa pois... ja sit aina jos oon vaikka metsässä ratsastamassa niin varon koko ajan ettei oksat tökkää silmään. Sitä on vaikee selittää mutta tulee vaan aina niin kauhee ahdistava olo :D

Link to comment
Share on other sites

Oi pitääkin pistää tuo sitten nauhalle yöllä, kiitti vinkistä Zeoir. :smiley:

 

Tajusin kaks päivää sitte että mulla on ihan totaalinen hevifobia.

Ylex:ltä tuli joku karmea biisi ja mä vain istuin tuolilla ja teki mieli irvistää ja pistää silmät kiinni ja hyppiä niin etten kuulisi.

Tulee vaan ihan tajuttoman paha olo ja enkä vaan pysty kuunnella mitään sellaista örinää ja paasausta. :\

 

Oi miten ihanaa että Lordi menee euroviisuihin. =))))

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...