Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

Noi on muuten noi silmäjutut tosi inhottavia.

Just toi ripsen poisto silmästä on kamalaa, kun seisoo peilin edessä ja yrittää keskittyä että saa sen pois ja siinä samalla sitten unohtaa hengittää ja alkaa pyörryttämään ja ahdistamaan.

 

Niin joo ja veri. Jos näkisin että teille jollekkin tulis sormeen vaikka viiltohaava paperista, niin mulle tulis heti huono olo. Ei oo kovin käytännöllistä että alkaa oksettamaan noin pienistä. :blank:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mua ei yleensä ala veri heikottaan mutta syksyllä tuntu kyllä tosi tyhmältä kun iskin varpaani oveen ja kynsi lähti puoliks irti ja tuli vertakin niin mua rupes oksettaan. Siis kyllähän mä useinkin nään verta, sormeen tulee haavoja millon mistäkin ym. mut sillon kerran jostain syystä rupes heikottaan.

Sit yks kamala juttu on kans hirvikärpäset! Niitähän on aina loppukesästä maalla ja ne mönkii joka paikassa eikä kuole millään eikä edes tahdo lähteä irti esim.hiuksista. Ne on niin kamalan näkösiäkin! Sit kun yhden näkee tai vaikka vaan ajattelee niitä niin sit rupeekin jo kummasti päänahkaa kutittaan ja mielikuvitus laukkaan :D paarmat on kans toinen juttu, ne on niin pelottavan näkösiäkin, varsinkin ne peukalonkokoiset megamahtipaarmat, jotka oikeesti puree palasia irti ja se sattuu! Ja sit kun niitä yrittää listiä niin ne yleensä vaan pökertyy ja hyökkää vähän ajan päästä uudestaan.

Ja kun maalla touhuaa niin noilta kummaltakaan ei voi välttyä..

Link to comment
Share on other sites

Juuli muuten, mihis kysymyksiin vastasit hissassa tänään? Sähän kirjotit sen kans nyt jos muistan oikein? Mä vastasin 1,2,3,6,7 ja sit +10 eli se viiminen jokeri.

Vielä perjantaina ruotsi, maanantaina äikän otsikkoaine ja siitä viikon päästä enkku. Sit se on ohi ja koittaa vapaus :D kunnes koulunpenkki kutsuu taas joskus.. :P

Link to comment
Share on other sites

Vastasin 2,4(joka meni aivan persiilleen varmaan o pistettä tulossa),5,6,7 ja +10. Pelkäsin ennen koetta, että tulee kysymys Lähi-Idästä, koska en osannut siihen liittyviä juttuja ollenkaan ja siellähän se oli toisena jokerina :laugh3: Mukavata. Mulla on vielä toinen osa äikästä, saksa ja espanja. Sitten "pääsen" lukemaan pääsykoekirjaa :dizzy:

Link to comment
Share on other sites

Ei mitään tekemistä... tylsää. Telkkaristakaan ei tuu mitään. Pöh.

Pitäis varmaan siskolle kohta tekstailla että onko se vielä hengissä kun se on Autraliassa Cairnsissa, just siellä mihin se hirmumyrsky iski :P mut kai se on kunnossa... en vaan viitti herättää sitä vielä kun siellä kello on vasta 6 aamulla :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...