October 23, 200619 yr Author sadehan on ihan parasta :p pitää lukee kouluun neljä kirjaa tässä jaksossa.. oon lukenut jo Tuntemattoman ja J.D. Salingerin Yhdeksän kertomusta ja kohta lopettelen Kellopeli Appelsiinia.. sitten on vielä luettava joku näytelmä.. sen siitä saa kun ei käy äikän kursseja ajoissa ja pitää ottaa kaks samaan jaksoon. mut nyt on onneks loma.
October 27, 200619 yr hei! mitä kuuluu? minun nimeni on Grace. :nice: Heipä hei Grace, The Kimi-fani ! Minulle kuuluu oikein hyvää :nice:
October 27, 200619 yr terve! kuinka voitte? kiitos hyvin hauska tavata! yksi kaksi kolme nelja viisi kuusi seitseman kahdeksan yhdeksan kymmenen Mina pidan Sinusta, Jutellaan toistekin! :charming:
October 27, 200619 yr terve! kuinka voitte? kiitos hyvin hauska tavata! yksi kaksi kolme nelja viisi kuusi seitseman kahdeksan yhdeksan kymmenen Mina pidan Sinusta, Jutellaan toistekin! :charming: You're good :wink: But i think you already knew that :P
November 2, 200619 yr kato grace kin on päässyt tänne long time no see koht koittaa se hetki jota oon odottanu kauan lähen 4 viikkoo lontooseen työssäoppimaan jeah
November 3, 200619 yr mina sanoa hei -lle kaikki suomalainen. mina haluta -lle sanoa etta mina arvostaa 'The Rasmus' keskelle musiikki ja 'Jarkko Nieminen' keskelle tennis -lta suomi. mina olet intialainen. mina niinikaan opetteleminen suomen kieli. Nahdaan,hyvasti:)
November 5, 200619 yr No hei vaan :) no nii, täällähän on jo niin kansainvälistä että.. hyvä juttu! :nice:
November 5, 200619 yr from Pallavi. No hei vaan :) no nii, täällähän on jo niin kansainvälistä että.. hyvä juttu! :nice: mina omistaa -lle odotta kaksi paiva aikana vastata. kohti kestaa mina perustaa sinulle.
November 5, 200619 yr hmm not quite sure what you said there but still it's great that you're interested in this little country of ours :) if there're some words etc you'd like to learn then just ask here, we'll help.. don't worry if the language seems bit strange at times, Finnish can be a bit tricky at the best of times.. Hauska tutustua! :) ^^ Haha' date=' kyllä vain! suomi onkin niin kansainvälinen kieli :lol:[/quote'] eikö vain ;):D
November 6, 200619 yr hauska tutustua.:) Finnish is not that tough though,but needs some patience to learn. I just want to ask you is there any word in Finnish for the word 'fans'?
November 6, 200619 yr kiitos! koska apua. the website from which i am following finnish was here i kept. http://www.edu.fi/oppimateriaalit/ymmarrasuomea/sanasto.htm is that a right one?
November 6, 200619 yr kiitos! koska apua. the website from which i am following finnish was here i kept. http://www.edu.fi/oppimateriaalit/ymmarrasuomea/sanasto.htm is that a right one? yeah, the words there make sense and it looks like a nice place to learn some finnish ;)
November 18, 200619 yr Hehei.. Oon etsiny tätä topiccia ja nyt löysin. Moi kaikki! Kivaa, että täällä on muitaki suomalaisia:)
November 19, 200619 yr no ei meitä nyt loppujen lopuks niin hirveesti oo, että ihan kiva kun tulee lisää :wink:
November 27, 200619 yr Huh..moi vaan kaikille! Kauheeta kun koeviikko menossa eikä yhtään kiinnosta lukee..tänään oli matikan koe..joka meni kyllä paljon odotettua paremmin! :nice: huomenna psykologiaa..ei oo hirveesti tullu tunneilla kuunneltua, nii saapas nyt nähdä miten menee..
Create an account or sign in to comment