June 15, 201016 yr Hm, jag vet inte, det är inte ritkigt min musiksmak egentligen men det är skön bakgrundsmusik :)
June 15, 201016 yr Det borde du verkligen göra! :dance: Jag tycker det är bra också, att ha ett band "för sig själv".. Hela grejen skulle förstöras om ALLA lyssnade på dem. :inquisitive: Så sant! Coldplay har man ju inte direkt för sig själv (om man inte räknar b-sidorna som ingen verkar ha hört talas om :P). Om jag får lägga mig i så måste jag rekomendera Oskar Linnros, väldigt medryckande musik :) var ifrån kommer ni föresten? :) Okej, ska ta mig tid att lyssna på honom då också. Jag kommer från huvudstaden Stockholm :D Känns så bra att man jobbar vid st eriksplan också för då är man i närheten av alla fantastiska skivaffärer :heart:
June 15, 201016 yr Så sant! Coldplay har man ju inte direkt för sig själv (om man inte räknar b-sidorna som ingen verkar ha hört talas om :P). Jag veeet. Det är lite därför jag tröttnade lite på dem.. Gillar dem inte alls lika mycket längre. Och då jag lyssnar på dem så är det nästan alltid, ironiskt nog, b-sidorna. :wacko:
June 15, 201016 yr Today a programme called Dan's on VH1, Denmark celebrated that it is 5 years since X&Y was released. It was done with "Speed of Sound". This programme was shown again in the evening.
June 15, 201016 yr Jag veeet. Det är lite därför jag tröttnade lite på dem.. Gillar dem inte alls lika mycket längre. Och då jag lyssnar på dem så är det nästan alltid, ironiskt nog, b-sidorna. :wacko: Japp, samma här (Crests of Waves är t.o.m min mest spelade Coldplaylåt på last.fm). Efter hysterin omkring Viva La Vida så blev det tyvärr för mycket. Jag har mina Coldplayperioder ibland men det är inte lika ofta som förr :cry:
June 15, 201016 yr Crests of waves är min favorit också! :cheesy: Den och How you see the world 2 är mina mest spelade coldplaylåtar på iTunes.
June 15, 201016 yr Awwesome :D Den låten är ju helt jävla underbar. En av mina favoritlåtar helt klart haha
June 16, 201016 yr lately whenever coldplay songs come up its always at something:42 so at work when i heard a remix of clocks it was 7:42 and when yellow came on the radio today it was like 12:42...haha weird :P
June 16, 201016 yr Today is the one year anniversary of my first Coldplay concert! make the most of your day :D
June 16, 201016 yr lately whenever coldplay songs come up its always at something:42 so at work when i heard a remix of clocks it was 7:42 and when yellow came on the radio today it was like 12:42...haha weird :P That is weird :laugh3:
June 16, 201016 yr Växjö, ligger mitt i småland ungefär (; Men jag är ju också från Växjö, haha! :D Stört!
June 16, 201016 yr I dreamed* last night that I was in the subway, trying to make people sign a petition for Coldplay :freak:
June 16, 201016 yr Så sant! Coldplay har man ju inte direkt för sig själv (om man inte räknar b-sidorna som ingen verkar ha hört talas om :P). Okej, ska ta mig tid att lyssna på honom då också. Jag kommer från huvudstaden Stockholm :D Känns så bra att man jobbar vid st eriksplan också för då är man i närheten av alla fantastiska skivaffärer :heart: Varifrån kommer du då? :awesome: Hm, jag vet inte, det är inte ritkigt min musiksmak egentligen men det är skön bakgrundsmusik :) Honom har jag faktiskt aldrig hört talats om :surprised: måste lyssna sen. Jag bor i Linköping :nice: Om jag får lägga mig i så måste jag rekomendera Oskar Linnros, väldigt medryckande musik :) var ifrån kommer ni föresten? :) Det borde du verkligen göra! :dance: Jag tycker det är bra också, att ha ett band "för sig själv".. Hela grejen skulle förstöras om ALLA lyssnade på dem. :inquisitive: sluta med denna jävla svenska spam!! :whip:
June 16, 201016 yr sluta med denna jävla svenska spam!! :whip: [/size] Yeah, stop with this spamming immediately! (or should I say "fortsätt!" ;))
June 16, 201016 yr Plus she was a part of the Swedish spam :smug: Irony: ....I win at it :p THERE'S NO GREATER POWER THAN THE POWER OF GOOGLE TRANSLATE. :laugh3::laugh3::laugh3: i actually lol'd
June 17, 201016 yr Men jag är ju också från Växjö, haha! :D Stört! Haha, ja det var faktiskt rätt stört!! :lol:
Create an account or sign in to comment