November 9, 201015 yr Onze thread word volgespammed door Belgen :whip: hahaha :P nu leeft ie tenminste :snobby: :laugh3:
November 10, 201015 yr da leeuwtje is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo schattig :wacky:
November 10, 201015 yr Lief is ie he! :heart: Van de week al op tumblr gezet en vandaag was ik mijn oude avatar beu.
November 11, 201015 yr ja die is echt cuuteee:wacky: haha zalig:lol:is da een kat me een leeuwehaarding rond zn kop?:p
November 11, 201015 yr ja die is echt cuuteee:wacky: haha zalig:lol:is da een kat me een leeuwehaarding rond zn kop?:p :laugh3:
November 11, 201015 yr Heb je hem zelf genomen (de foto) of gevonden op het web? Gevonden op het web! ja die is echt cuuteee:wacky: haha zalig:lol:is da een kat me een leeuwehaarding rond zn kop?:p yup :wacky:
November 13, 201015 yr haha suppppeerrrr schattig:lol: mijn kat ook echt ni:p kzou ni eens moete probere of kzou al vol krabbe zitte:p
Create an account or sign in to comment