December 6, 201015 yr Ik weet niet of jullie er bekend mee zijn, maar de vernieuwde Nederlands/Vlaamse fansite Coldplayfans is vandaag live gegaan. Kom er vooral een kijkje nemen, ook op het forum enzo ;)
October 1, 201114 yr echt ofwa :o kort geheugen haha. Ene keer :p Hoe doet ge dat, zien wie er gepost heeft? Wist niet dat ge da kunt doen.
October 2, 201114 yr nu al 3 deer :P wel ge hed nen thread en rechts staat er het aantal posts in die thread en as ge daarop klikt krijgt ge zo'n kadertje
October 14, 201114 yr Hoe is het mogelijk! Ik klik op NEDERLAND thread maar ik zie een pagina met alléén maar Belgen! :laugh3:
October 19, 201114 yr Hi, this post is for Dutch Coldplay fans only, because i would like to ask them some questions, i hope this is permitted. I will continue in dutch now: Hallo, ik ben al een week of twee lid van dit forum en het valt me op dat er veel fans zijn uit Nederland die erg begaan zijn met de band. Ik schrijf voor BNdestem, een brabantse krant. Omdat het album vrijdag uitkomt zou ik graag iemand interviewen die een hele grote Coldplay fan is, het liefst uit de regio Etten-Leur omdat daar de krant verschijnt. Heb je interesse, of kenj e iemand? Laat het dan even weten, groetjes Lars
October 19, 201114 yr Wil je best helpen, maar ik woon in Julianadorp (gem. Den Helder). Dat is niet echt omgeving Brabant dan denk ik :P
October 30, 201114 yr Als er mensen kaartjes kwijt willen voor het concert in Ahoy, Rotterdam of Antwerpen je zou mij als groot Coldplay-fan er een groot plezier mee doen. Uiteraard koop ik ze van je over.
November 12, 201114 yr Hoi! Ik ben Mandy en ik ben nieuw op dit forum, maar ik kom ook uit Nederland dus ik vind het leuk dat er een Nederlands topic is! Ik heb het topic nog niet helemaal doorgelezen, maar dat ga ik nu even doen haha.
November 13, 201114 yr :laugh3: er is ook een België en Nederland thread maar die is nogal dood met momenten :p
November 13, 201114 yr Weet iemand hier wat wierook in het engels is? Mijn woordenboek heeft geen goede vertaling -.-
November 14, 201114 yr heb het effe moeten zoeken, via google translate is het "incense". Vond het maar een raar woord, daarom effe ingetypt bij google images en ja hoor, ik krijg foto's van wierook :) Lang leve google :D
November 15, 201114 yr oppassen voor Belgen in de nederland topic als je leest :blank:[/color]:| De Hollanders invaden ook het België thread :lol:
November 15, 201114 yr heb het effe moeten zoeken, via google translate is het "incense". Vond het maar een raar woord, daarom effe ingetypt bij google images en ja hoor, ik krijg foto's van wierook :) Lang leve google :D Oh hahaa, ik vond incense ook een raar woord, maar dankuuu! lang leve België haha
November 15, 201114 yr :| De Hollanders invaden ook het België thread :lol: kheb et just gezien :blank:
November 17, 201114 yr Voor de geinteresseerden, heb het ook in de live threads gepost: Hello! Want to let you know that I have 1 standing ticket for sale for the Ahoy show, 17 December 2011 in Rotterdam, Netherlands. Because of a family event thingy I won't be able to go :( (I was going to go by myself, so I only have the one ticket) Please let me know if you're interested!
Create an account or sign in to comment