July 19, 200818 yr Yes.. I heb in ticket for vrijdag 03 bestelt ! Rang 2 vak Da Rij 19 Weet iemand waar dit is ? Ben nooit in Ahoy geweest (geef me maar Paradiso of Melkweg). Maar ja voor Coldplay ben ik wel bereid bij de massa te horen :laugh3: I am so happy !:dance: :heart::heart::heart:
August 14, 200818 yr I know a taper needing a ticket for Rotterdam, Ahoy - Oct. 2nd or 3rd 2008 (2 to 4 tickets) and Cologne-tickets for 9/12/08 if possible. If you can help them out let me know.
September 17, 200817 yr Weet iemand hoe goed het zicht is vanaf ring 2 in de Ahoy?? Ben er nog nooit geweest en volgens mij heb ik redelijk slechte plaatsen.
September 17, 200817 yr ik ben er niet heel erg bekend maar ik zou maar hopen dat dea coustische set voor je neus is
September 25, 200817 yr Kan ook niet wachten. Maar vind het wel jammer dat ze 'Trouble' niet meer spelen..anyway, het zal ongetwijfeld een leuke avond worden.
September 26, 200817 yr Tnx Christa...:kiss: only could you move your mantra to october 3rd.. cause that's when I'm going :P 5th in row and I couldn't even get tickets for the first concert!
September 27, 200817 yr setlist van Wenen, Oostenrijk vandeweek: Setlist : Life In Technicolor Violet Hill Clocks In My Place Speed Of Sound Cemeteries Of London Chinese Sleep Chant 42 Fix You Strawberry Swing God Put A Smile Upon Your Face (techno version) Talk (partial - techno version) The Hardest Part (piano - Chris) Postcards From Far Away (piano instrumental) Viva La Vida Lost! The Scientist (acoustic) Death Will Never Conquer (acoustic - Will singing) Viva La Vida (remix interlude) ------ Politik Lovers In Japan Death And All His Friends ------- Yellow The Escapist best veel :happy2: plattegrond ahoy: ik zit Db; niet zo best dus, maja, ik ben al blij dat ik er bij ben :)
September 29, 200817 yr Zijn er al voorkeuren voor de setlist??? Persoonlijk wil ik Amsterdam wel horen :o
September 29, 200817 yr Dat zou inderdaad wel erg gaaf zijn. Hopelijk spelen ze niet 3 keer precies hetzelfde, maar dat zit er wel in natuurlijk...
September 30, 200817 yr 2 dagen... :-) Hoe laat zou je er moeten staan ? Begint 20:00, uurtje of 1.5 van tevoren ? Edit: Amsterdam moet wel gespeeld worden als ze in Nederland zijn right !
September 30, 200817 yr ligt eraan, als je zitplaatsen hebt hoef je niet zo op tijd te zijn, dan heb je een vaste plek. de zaal gaat geloof ik om 19:00 open als je staanplaatsen hebt en je wilt vooraan staan kun je donderdagochtend alvast gaan zitten :laugh4: ik woon vlakbij ahoy en als er grote concerten zijn zitten de mensen echt al om 8 uur 's ochtends voor de deur ik heb deze keer een zitplekje dus kan lekker relaxed rond 19:00 in ahoy zijn
September 30, 200817 yr Jajaaa ah ik ga ook al heb ik wel echt de kutste plek ooit volgens mij haha, in Cm maar ach zoals Pepperina al zei: ik ben blij dat ik er bij ben :love:
September 30, 200817 yr en ik zou wel graag Warning Sign of White Shadows willen horen, ik denk niet dat dat er in zit ;)
September 30, 200817 yr anyone going to Rotterdam airport for a touch of planespotting any time soon? :P
October 1, 200817 yr Er komen toch niet echt mensen al om 8 uur? Ik was van plan om rond twee uur te komen, maar wil wel een beetje vooraan staan! :P