Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

02-Oct-2008: The Ahoy, Rotterdam - Tickets, Preview, Meetups, Review/Photos


Jenjie

Recommended Posts

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Helaas niet te koop.. Ik stond om half negen op een strategisch gekozen postkantoor (waar naar mijn idee weinig mensen zouden komen). Om 10:00 stonden we met z'n vijven. Ik was er uiteindelijk als derde, dus de strategie heeft gewerkt :cool:. Ik weet niet hoe het bij "hotspots" geweest is (utrecht, neude?), maar ik gok een stuk drukker.

 

Ik kon er vier nemen, maar ik ga met twee vrienden en vond het niet nodig er een extra te nemen. Je kan ze nu al op marktplaats kwijt voor 150 euro, maar ik wil er niet aan verdienen ofzo, dus ik liet de mogelijkheid schieten.

 

Voor wie het volle pond gaat betalen,

 

Tot 2 oktober !

Link to comment
Share on other sites

Ik heb 4 veldkaarten (lucky me) voor het extra concert van 3 okt. Ik vraag me alleen wel af hoe ze er zo bij komen ineens een extra concert te geven.. Ik zie m nog niet staan op coldplay.com . En voor het geval je dat wilt, nee ik ga ze niet verkopen ;)

Link to comment
Share on other sites

F*CK F*CK F*CK could'nt got them.. the busses arn't driving this week.. and the closest place to get tickets is alot of kilometers away..

 

and ticketservice website sucks and is so impossible to get them on there... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Link to comment
Share on other sites

Helemaal als je net naast kaarten greep snap ik dat je er heel wat voor over hebt ;)

 

Ik ga waarschijnlijk €200 neerleggen voor twee kaartjes. Vind ik ook al heel veel geld. Afzetters! :P En dan moet ik ze nog helemaal gaan halen ook!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

hee petra, de tour is nog niet officieel van start, dus er kan nog van alles veranderen, maar dit is de setlist van brixton:

 

Life in Technicolor

Violet Hill

Clocks

In My Place

Viva La Vida

Chinese Sleep Chant

God Put A Smile

42

Square One

Trouble

Lost!

Strawberry Swing

encore on the balcony:

Yellow

Death Will Never Conquer

Encore 2

Fix You

Lovers in Japan

Link to comment
Share on other sites

16 nummers..

Ik hoop dat ze er nog meer tussen willen gooien! Ook nog wat meer gouwe ouwen.. Want ik mis toch een aantal titels!

Weet iemand toevallig hoe groot ahoy is? Want ik zit in vak aD.. Is het heeeeeeel ver weg?

Ikh eb wel een plattegrond gezien, maar geen afmetingen haha :p

Maar goed. We shall see! In ieder geval bedankt :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...