December 29, 200916 yr ik zou ook liever in een ander land wonen :D en ik zit eigenlijk alleen maar op dit forum :smug:
December 29, 200916 yr Ik post alleen op dit. Ik lees af en toe dat van World of Warcraft, want dat spel speel ik:) Voor de rest ook niks.
December 29, 200916 yr World of Warcraft :stunned: mijn broer heeft dat ook nog gepeeld . die ging daar helemaal in op . maar nu heeft hij te weinig tijd en is hij maar gestopt .
December 29, 200916 yr En nikki op forums.rockwerchter.be zitten er ook 'n paar coldplayfreaks ! Er zit één (voorzover ik het ken ) bij met coldplay avatar ... En mij moet je maar zoeken ! XD :D
December 29, 200916 yr Ja, ik vind dat echt een fijn spel. Kost wel veel geld :confused: Ik speel het wel veel, maar niet dat ik er aan verslaafd ben ofzo. En nikki op forums.rockwerchter.be zitten er ook 'n paar coldplayfreaks ! Er zit één (voorzover ik het ken ) bij met coldplay avatar ... En mij moet je maar zoeken ! XD :DDie met een Coldplay avatar ben jij zeker? :p Ik zal er zeker naar zoeken. Heb Coldplay trouwens 2 keer op werchter gezien, super goed natuurlijk :)
December 29, 200916 yr oooh, ik zie net dat ik 499 posts heb, sorry maar daar moet ik er toch 500 van maken :p :dance::dance::dance::dance: En bij deze ben ik weg voor vandaag, tijd om naar huis te vertrekken! :) Tot morgen allemaal xxx
December 29, 200916 yr @nikki : nee dat ben ik niet , ik heb geen coldplay avatar - Je moet maar uitzoeken wie ik ben ! -
December 30, 200916 yr ook een goedemorgen ! Goede avond gehad gisteren ? ('K zat niet op het forum ,dusja)
December 30, 200916 yr kben gister na 5 er ook ni meer op geraakt dus ik weet ook ni wat er nog gebeurt is allemaal :P
December 30, 200916 yr Ik had gisterenavond ook niet zo veel tijd om op het forum door te brengen aangezien het mijn verjaardag was ;)
December 30, 200916 yr goeie middag !!! kben juist opgestaan :dozey: en was het een leuke verjaardag vanessa ?
December 30, 200916 yr haha jah, ik slaap eigenlijk al de hele week zo lang uit :thinking: da zal pieken maandag :(
December 30, 200916 yr oh ja, school begint terug :( Ik heb gelukkig verlengd weekend, van morgen tot maandag
December 30, 200916 yr ja bijna, maar ik vind het niet zo erg, dan zie ik al mijn vrienden terug :D geniet maar van dat verlengd weekend :D
December 30, 200916 yr Ja das waar. Wat studeer je trouwens? Danku :) ik heb er al zin in! Zwemmen en lekker eten mmm