March 19, 201115 yr Noem i dont like your sig, the bands in it are way to awesome will you take me with ya ill be very good
April 6, 201115 yr ons ma daarstrak 'Celien waar is het fout gelope me uw opvoeding da ge op uw 13 al nen festivalganger zijt geworden?' ikke: 'kzout ni wete misschien door mij als 6maand oude baby al naar een folkfestival te pakke' ma: 'zou kunne' ikke:' wete wa kvraag da strak aan Noémie en Maggy en kzal zegge wa die wete te zegge :)'
April 6, 201115 yr :lol: wel , euh .... Je gaat toch pas naar Rock Werchter deze zomer ! Dan ben je 15 ! en je moeten tegen je mam zeggen : "Beter te vroeg dan te laat eh ! "Je wilt toch niet dat ik met een pacemaker sta me te swingen ? " "Dat zou pas onveilig zijn met die jeugd van tegenwoordig ! " ;)
April 6, 201115 yr IK BEN 15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vorig jaar Pukkelpop en het jaar daarvoor Gladiolen
April 6, 201115 yr Fuck , I'm so sorry ! :bigcry: Maar ik zag 13 staan en ik dacht huh ? omdat ik veronderstel dat dat gesprek met je mam recent was en ... en ... dat dacht ik huh ? dus heb ik maar 14 geschreven :embarrassed: Very sorry ! Ah , ja , wel je bent tenmiste al naar pukkelpop geweest ! ( dat kan ik niet zeggen :\) als je nog lang zou wachten om nr festivals te gaan , zijn alle goeie bands al gesplits !
April 6, 201115 yr ik snap het :) ja twas deze namiddag :P das waar als ze voortdoen op deez tempo :lol:
April 6, 201115 yr kheb een vrees voor dat gekregen , doordat ik nét te laat was voor Oasis :p Ik moet door :( studeren :(
April 9, 201115 yr OMG OMG OMG OMG DAS POP SIGNEERT IN TURNHOUT EN GA DER SEBIET NAARTOE :mad: :freak:
April 9, 201115 yr :freak: :freak: :freak: MIJN CD WAS ALS EERSTE GESIGNEERD!!!!! echt waar!! :mad: die kwamen aan en ik stond daar met die CD en Bent zie 'hey' en ik zei hey trug en toen ze allemaal zaten durfde der niemand als eerste te gaan en dus keek Bent rond en hij keek recht naar mij en zei 'komt maar he' dus ik ging dan als eerste en daar was volk van de pers en die waren toen foto's aant trekken en nu sta ik op keiveel foto's en dan vroeg ik voor ne foto en moest Bent nog tegen de rest zeggen da ze moeste rechtstaan en dan zei denkik de manager da hij wel foto's zou trekken en die deed da :cheesy: En opt einde toen da iedereen iets had laten tekenen ging ik trug en zei 'Euh, hey Bent wa moet ge doen om volgende week in den AB ne setlist te krijgen?' gelach door heel de groep Bent: 'Wel vanvoor staan en hard roepen.' 'Ok da zalk doen' :freak: :mad: :dance:
April 9, 201115 yr woah cool :freak: echt zot ! :surprised: Kwist niet dat je nr de Ab gig ? Het stond wrs al in je sig , maar ik heb er wss 'over' -gekeken :mad: kben écht blij voor u ! :awesome:
April 9, 201115 yr zeker zot! kzen der nog ni goe af nadien in nen andere winkel stonnek op men bene te trille van 'OMG ik was eerst!' ja kga derheen samen me mijn pa en zus :D
April 9, 201115 yr haha , jaah, ik begrijp het ! :awesome: :p Ik ben ook al een concert geweest met mam ,pap en broer :P (voor Mumf & sons)
Create an account or sign in to comment