December 15, 201114 yr En wie voelt het al kriebelen??? :D Mijn excuses voor degenen die niet (kunnen) gaan, maar ik ben al helemaal in de stemming!
December 16, 201114 yr tussen 2 en half 3 vetrekke wij das tege 3 ginder als t verkeer meezit :surprised: woon ik echt zòòò dicht bij antwerpen
December 16, 201114 yr ik zit een beetje met een dillemma over hoe ik er naartoe ga gaan. Ale, vooral hoe ik dan terug naar huis kom. Mijn nonkel gaat ook en ik zou dan met de trein gaan en met hem terugkeren, maar normaal zet hij mij dan ergens af en komt mijn moeder mij halen, maar da gaat nie lukken want die zit in Parijs. Zelf met de auto gaan vind ik nie zo tof (ik heb nog niet zo lang mijn rijbewijs). En met het openbaar vervoer, dan moet ge in zo'n overvolle tram terug en moet ge u nog haasten om u trein te halen (en alsk die nie haal nachtje Antwerpen?) Help? :p
December 16, 201114 yr kzou zegge kpak u mee maar gij moet richting Gent e :\ ge gaat alleen?[/color] Ja Gent of Brussel. En ja ik ga alleen :cool:
December 16, 201114 yr hmm hoelaat is den trein eigenlijk?[/color] Laatste naar Gent om 23.07 Laatste naar Brussel Zuid om 23.43
December 16, 201114 yr Neen he :p Verwacht einde vant concert is 23.00u. Dus da wordt sowieso een probleem. Alsk gans vanvoor sta moet ik wachten tot al de rest weg is, dan nog een tram nemen. Die van Brussel zal ook heeel moeilijk worden :p
December 16, 201114 yr Ik had dus hetzelfde probleem. Mijn oplossing: heb een hotel geboekt op het Astridplein aan het station.... Ik dump daar gewoon 's morgens mijn tas. En na het optreden is er tijd genoeg om ne metro of tram terug te pakken. Nu moet ik niemand lastig vallen en geraak ik perfect daar en terug thuis. Kost alleen wat meer geld, maarja
December 16, 201114 yr Ik ga nog zien wat ik doe. Wss met de auto, zo niet, mss ook dat hotel. Welk is het? En hoe duur? Edit: doe ander maar PM
December 17, 201114 yr Have fun iedereen ! geniet ervan ! ;) :awesome: Ik ga maandag naar The Vaccines , dus ik ben eigenlijk ook wel vree content , en ik ken toch nog niets van de nieuwe liedjes , dus dat is weer eens 60 euro gespaard ! ;) Enjoy ! ;)
December 17, 201114 yr Ik heb al een parking gevonden dicht bij het Sportpaleis dus ik ga sowieso met de auto nu. Ik ben vrijdag ook al op mijn eentje naar Mechelen gereden, dus het zou moeten lukken ;)
December 17, 201114 yr Ah das goed. Op zondag zal het wel niet zo druk zijn zeker op de weg, het zal wel lukken :nice:
December 17, 201114 yr Ah das goed. Op zondag zal het wel niet zo druk zijn zeker op de weg, het zal wel lukken :nice: Ja en het zal ook nog vroeg zijn dus normaal zou het qua verkeer moeten meevallen. En dan heb ik ook gegarandeed parkeerplaats :p
Create an account or sign in to comment