December 17, 201114 yr Enfin, ik ga gaan slapen, anders val ik morgen mss zelfs in slaap tijdens het wachten :p MENSEN! TOT MORGEN !!
December 19, 201114 yr oei das minder :( Hoop dat je toch nog goeie punten hebt Alles ok met je zus trouwens?
December 19, 201114 yr khoop het als 20 heb is da 40% hoogst dak peis ja hoor :) ze heeft snel last van drukte en warmte maar ze was trug ok nadien komt wss omdat ze ni gegeten had
December 23, 201114 yr En wie heeft haar rapport al? Hopelijk valt het een beetje mee he. Maarja, jullie hebben dan vakantie, ik moet werken :p
December 25, 201114 yr Ikke :blank: kga naar de economie 4u of humane gaan :blank: :blank:[/color] Ik heb vroeger Humane gedaan, tis echt veel minder erg als da mensen denken. Tis echt een zalige richting. En ideaal voor als ge nog nie zou weten wa ge later wilt doen, tis echt heel algemeen. En Vorlijk Kerstfeest iedereen :lol:
December 25, 201114 yr mijn ma heeft ook humane gedaan en tis ni dak da stom vind maar da interesseerd mij gewoon ni en de mense da daar zitten zijn gewoon super lozers en economie is meer iets voor mij dan denk ik
December 25, 201114 yr Prettige kerstdagen iedereen!! Vonden jullie het ook zo'n megavetcoolconcert vorige week in Antwerpen? :P Heb nood aan een teletijdmachine :laugh3: Ik wil terug!!!!
December 25, 201114 yr Yep, mijn tickets voor Malieveld in Den Haag zijn besteld :laugh3: Hell yeah! Spijtig dat ze het Koning Boudewijn stadium niet aandoen... heb ze nog niet live gezien in een stadium. O well, een groot grasveld is ook goed. :)
December 25, 201114 yr Bouwdewijn heeft een superslecht akoustiek naar het schijnt :blank: gelukzak nu ja kzou er toch nooit geraakt zijn daar in holland :P
December 26, 201114 yr Fieke, chansard dat ge zijt :D Ik had ook graag naar Malieveld gegaan, maar ben in september 3 weken met vakantie. Moet weer net lukken dat ze dan naar Nederland komen (had ook graag een concert in Belgie gehad, voor 30 aug en na 22 sept dan aub :p ) Een groot grasveld heeft ook wel iets inderdaad, is festival-achtig. Zal zijn zoals in Nijmegen 2 jaar terug, was ook echt tof.
December 30, 201114 yr Does anyone know how cold is it in Brussels? xD When does the spring come there? how warm is it in spring? :lol: how many warm clothes do i have to take with me? cause in Ltu it's pretty cold all spring, but Belgium is more south, so i guess you have pretty warm springs. never the less summers.
December 31, 201114 yr well Laura that a hard question if new spring will be like last spring you'll better bring summerclothes with you But I think you better just bring some warm and some lighter clothes :nice: WHEN DO YOU COME?????? I WANNA INVITE YOU TO MY B-DAY PARTY
January 2, 201214 yr well Laura that a hard question if new spring will be like last spring you'll better bring summerclothes with you But I think you better just bring some warm and some lighter clothes :nice: WHEN DO YOU COME?????? I WANNA INVITE YOU TO MY B-DAY PARTY[/color] i'll be there on 22nd of january...not soon enough :blank:
Create an account or sign in to comment