August 9, 201114 yr Hello! As the title says, I'm from Denmark and new here on coldplaying.com.. I was in the audience at Coldplay's stunning concert in Herning, DK, august '09.. What an experience! I look very much forward to officially published information about the release of LP5.. Hopefully, it won't be long.. Also, I can't wait for the interesting new rumour-tour-dates to be confirmed.. Hopefully, they will be.. Then, I will be there among the danish fans in Herning again.. Looking forward to discussing and sharing thoughts with you considering Coldplay.. I have been listening and following Coldplay since X&Y was published. So far, my favourite album is AROBTTH though the 2 songs I like the most are: Trouble and Violet Hill. :)
August 9, 201114 yr Hej velkommen, AKM. Jeg er også fra Danmark - fra Københavns-området, og jeg var også til koncerten i Herning den 16.8.09. På årsdagen 16.8.10 så jeg U2 i Horsens som One frivillig. Jeg er sikker på, at du vil hygge dig her, og som du er inde på, må der være nyt om LP5 hvert øjeblik.
August 9, 201114 yr Author Hej velkommen, AKM. Jeg er også fra Danmark - fra Københavns-området, og jeg var også til koncerten i Herning den 16.8.09. På årsdagen 16.8.10 så jeg U2 i Horsens som One frivillig. Jeg er sikker på, at du vil hygge dig her, og som du er inde på, må der være nyt om LP5 hvert øjeblik. Haha - hvor fedt :D Gæt hvad jeg lavede den 16.08.10 - U2-koncert i Horsens. Ja, jeg håber da snart, der kommer noget nyt.. og at lægge vejen forbi Herning igen, lyder godt i mine ører. Dog havde det været rart med en koncert på Sjælland i stedet :)
August 9, 201114 yr Welcome AKM! And I have no clue what Nancy's saying there, you know those Danes! ;) All those little circles above letters, and sometimes they cross out the o's or something, I dunno. :P:laugh3: Happy to hear you enjoy AROBTHH, Trouble, and Violet Hill, which is a little like Benny Hill, but with deeper tones. Anyhow, just me being goofy here, glad you could join in, and keep :cool: Denmark free & rocking!!
August 9, 201114 yr chuck kottke, you are everywhere haha Welcome! Your title appealed to me because one of my favorite people in the whole world lives in Denmark (: I hope you enjoy Coldplaying!
August 10, 201114 yr Author welcome! liverpool fan ? suarez? :awesome: Correct. I'm fan of Liverpool FC :) Suarez is an amazing player - saw that he has just returned from Copa America.. Looking forward to following him the next season :)
August 10, 201114 yr Hej, velkommen. :awesome: Altid rart med flere Danskere her på siden. :nice: Jeg var også selv med til Herning. :nice:
Create an account or sign in to comment