Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

[14-Dec-2011] Coldplay @ Bercy, Paris, France


Recommended Posts

2 tickets to sell

 

hey guys i got 2 tickets to sell for coldplay paris show on 14th of December ..i was supposed to come from italy but won't go anymore :((

 

they are on sections du bas O row 16 , it was a birthday present to my girlfriend so i just took the best ones but i bought them on viagogo so they are quite expensive

 

please pm me if you are interesteD!

 

ciao!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 250
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hey guys i got 2 tickets to sell for coldplay paris show on 14th of December ..i was supposed to come from italy but won't go anymore :((

 

they are on sections du bas O row 16 , it was a birthday present to my girlfriend so i just took the best ones but i bought them on viagogo so they are quite expensive

 

please pm me if you are interesteD!

 

ciao!

 

I have PM you.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Le concours

 

For those whon have not yet a ticket, here are few contests (only for the French) :

 

http://www.jeu-concours.biz/jeux-concours-gatuits_119889.html

 

 

http://www.adobuzz.com/concours/1009/Des-places-pour-le-concert-de-Coldplay-a-Bercy-le-14-decembre-a-gagner.html

 

http://www.chartsinfrance.net/Coldplay/concours.html

 

:) But hurry up ! Some of those contests end within the few days.

 

 

Merci Elodie ! J'ai fait un concours. Le premier ne marche pas. J'ai mes 2 places de toutes façon. J'ai joué comme ça pour le fun. J'espère qu'on se verra. Envoie-moi par MP ton n° de portable pour qu'on se textoe. Bon w.e., ça passera vite jusqu'au jour du concert. :dance:

Link to comment
Share on other sites

Merci Elodie ! J'ai fait un concours. Le premier ne marche pas. J'ai mes 2 places de toutes façon. J'ai joué comme ça pour le fun. J'espère qu'on se verra. Envoie-moi par MP ton n° de portable pour qu'on se textoe. Bon w.e., ça passera vite jusqu'au jour du concert. :dance:

 

J'ai changé le lien du premier site.

 

Je t'envoie un MP. :P

Link to comment
Share on other sites

Je cherche deux places assises bien placées pour mon fils et moi. On ne sait jamais. Fixyougirl, tu as acheté celles de letsgetloaded ?

 

Pas encore mais je connais quelqu'un qui en cherche 2 pour sa femme et lui. J'avais déjà écrit à Letsgetloaded mais il ne m'a pas répondu. Là il m'a répondu qu'il ne les avait pas encore vendues. J'attends donc sa réponse pour ce couple qui cherche des tickets depuis la mise en vente.

 

Edit : Je connais quelqu'un qui vient d'en trouver à prix coûtant sur leboncoin. J'espère que tu en trouveras.

Link to comment
Share on other sites

Autant pour moi j'étais en fait sur le site La Chaine Météo... Ha ouais pis alors chez météo france c'est averses du mardi au dimanche, tout le contraire :(

 

Je garde l'espoir quand même, na :D J'espère vraiment pas qu'ils nous font faire la queue dans le Parc de Bercy par contre s'il pleut. La gadoue, ça va être sympa si c'est le cas...

Link to comment
Share on other sites

hello i still have 1 ticket to sell..i don't want to trash it so i will sell it to the first serious offer i receive..i payed for it 250€ so i won't sell it for less than 100€

 

it's section du bas O,,best place inthe venue..please don't make me waste it:(

 

 

speak soon

ciaiooo

Link to comment
Share on other sites

Préparez vous a un jeu de lumières exceptionnel! J'en ai pris plein les yeux hier soir! Je comprends mieux les prix des billets, ils ont toit fait pour que ce soit un show qui nous plaisent!

Presque même setlist mais il y aura sûrement 1 ou 2 surprises a chaque date :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...