Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

• Replies 1.9k
  • Views 206k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dikke eieren en fijne paashazen!

Goed Pasen allen!

En morgen weer werk/school etc..

Ik heb morgen nog een extra dagje vrij:D waarom is mij ook geheel onduidelijk maar dat vind ik niet erg:D

Voor school (CKV) moeten we een presentatie houden over iets dat we mooi en iets dat we lelijk vinden. Daarbij moet ik een kunstwerk kiezen: een nummer, album of een tour in geval van muziek. Als 'mooi' kies ik denk ik voor Viva la Vida's album en tour, aangezien ik denk dat dat feitelijk gezien het makkelijkst de hemel in te prijzen is. Weten jullie misschien argumenten daarvoor?

Als lelijk ga ik denk ik voor een album van U2 - omdat iets dat ik écht niet leuk vindt (Rihanna, Gaga, zoiets) te voor de hand ligt :P. Rattle And Hum bijvoorbeeld, of weet iemand toevallig een beter (maar toch uitdagend) onderwerp?

Alvast bedankt :D

Je zou ook een presentatie kunnen geven over een lied wat gecoverd is. Waarvan dan het origineel geweldig is en de cover verschrikkelijk (of andersom).

Je zou ook een presentatie kunnen geven over een lied wat gecoverd is. Waarvan dan het origineel geweldig is en de cover verschrikkelijk (of andersom).

Leuk idee, maar ik denk niet dat ik een half uur krijg volgepraat over twee enkele nummers.. Dan is een heel album makkelijker, en vooral zo'n succesvolle als VLV. Bovendien is het herkenbaar, en dat is voor m'n klas ook nog leuk :P

Wow. Ben ik een paar dagen niet online, heb ik verschrikkelijk veel Coldplay nieuws gemist! :stunned: :lol: #coldplayfilm, super setlist in Edmonton (geen Politik?! :disappointed:) en waarschijnlijk nog veel meer, waar ik nog achter moet komen :lol: Oh ja, èn de Thanks knop! :awesome:

Haha die thanks knop zag ik vandaag ook ineens, ik dacht bij mezelf oke wat is dit nou weer??!:P Heb het nog niet uitgeprobeerd.

31226_1329158792_196_31226.jpg

31316_1329158827_408_31316.jpg

GENIAAL!

^ Die had ik moet hebben toen ik nog op m'n studentenkamer woonde! :lol:

Die zagen we niet aankomen..ahum.

Nieuwe verkiezingen! Ik hoop zo snel mogelijk.

Jammer, al was het toch niet zo heel veel soeps.

Trouwens, een tijdje geleden hadden we 't er hier over om wat 'Glow in the dark' dingen te gebruiken tijdens 't Malieveld-concert, maar die discussie is doodgelopen. Ik zag dat een paar meisjes in Vancouver deze glow sticks (zie plaatje) omhadden, is dat leuk om af te spreken met de mensen hier die gaan? Kost toch niks volgens mij, en als een beetje veel mensen 't doen geeft het een leuk gezicht.

main_glow.jpg

Leuk idee met die Glow in the darkbandjes!!!:cool:

Helaas ben ik de Record store day release misgelopen, hoe ging het bij jullie?

Als ik nu op marktplaats kijk, zie ik ze aangeboden voor 50 euro, dat word met toch echt iets te gek.:\

^ Check eBay, ze gaan daar momenteel weg voor ongeveer €20,-